معاون کمیته امداد خراسان شمالی:

نیکوکاران مشهدی به ایتام خراسان شمالی کمک کردند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: نیکوکاران مؤسسه خیریه مشهد 77 میلیون و 204 هزار ریال کالا به ایتام و محرومان نیازمند این نهاد کمک کردند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، برات سلیمی با بیان اینکه این موسسه کمک‌های خود را به محرومان شهرستان‌های گرمه، شیروان و اسفراین اهدا کردند، اظهار داشت: از مجموع کمک‌های مذکور 11 میلیون و 350 هزار ریال مربوط به شهرستان گرمه، 5 میلیون و 854 هزار ریال متعلق به شیروان و مبلغ 60 میلیون ریال نیز مربوط به نیازمندان اسفراین است.
وی با بیان اینکه این کمک‌ها در نخستین فرصت در بین خانواده‌های ایتام تحت حمایت این نهاد توزیع شد، افزود: این کمک‌ها در قالب 500 کیلوگرم گوشت قربانی، پوشاک و مواد غذایی بود که به ترتیب در بین مددجویان اسفراین، گرمه و شیروان توزیع شد.
سلیمی با اشاره به اینکه کمک‌های خیران مؤسسات خیریه همه ساله در نوبت‌های مختلف به محرومان این نهاد اهدا می‌شود، اظهار داشت: نیکوکارانی که مایلند در یاری رساندن و رفع نیاز محرومان کمیته امداد شرکت کنند می‌توانند کمک‌های خود را به این نهاد ارائه دهند تا کمیته امداد با توجه به نیاز مددجویان در بین آن‌ها توزیع کند.
وی تصریح کرد: هدف اصلی جذب کمک‌های مردمی احیاء سنت حسنه انفاق و نیکوکاری است که البته مردم نیکوکار نیز با شناخت از این موضوع در جهت ارج نهادن به آموزه‌های دینی و رفع محرومیت از جامعه اسلامی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
در حال حاضر 32 هزار خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هستند که در طول سال و در زمینه‌های مختلف از این نهاد خدمات می‌گیرند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.