هشت کشته و زخمي در حملات ديروز عراق

در حملات پراکنده روز گذشته در عراق هشت نفر از نيروهاي امنيتي کشته و زخمي شدند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا، يک منبع در پليس شهر موصل گفت:  افراد مسلح ناشناس که سوار بر يک خودرو بودند به سوي يکي از نيروهاي پليس گمرک در مقابل خانه اش در محله الجامعه در شرق موصل تيراندازي کردند و وي را کشتند.
اين منبع افزود در حادثه اي ديگر افراد مسلح ناشناس يکي از نيروهاي پليس مامور حراست از تاسيسات نفتي در محله المامون در جنوب موصل را هدف قرار دادند و کشتند.
يک منبع در پليس استان دياله در شرق عراق نيز گفت: افراد مسلح به سوي يکي از اعضاي نيروهاي بيداري نزديک خانه اش در حومه شهرک  هبهب در شمال غرب بعقوبه مرکز اين استان تيراندازي کردند و وي را کشتند.
اين منبع افزود نيروهاي امنيتي سه نفر را که به اتهام اقدامات تروريستي تحت تعقيب بودند بازداشت کردند و در چندين عمليات يورش و بازرسي غافلگيرانه در مناطق مختلفي از استان دياله سه بمب را خنثي کردند.
از سوي ديگر يک منبع در پليس استان الانبار در غرب بغداد اعلام کرد بر اثر انفجار بمب کنار جاده اي در شهر القائم در غرب اين استان در مسير عبور يک خودرو ، يک نيروي پليس کشته شد.
يک منبع در وزارت کشور عراق نيز گفت سه نفر از جمله يک نيروي پليس بر اثر انفجار بمب در مسير يک گشتي پليس در منطقه العامريه در غرب بغداد زخمي شدند.
بر اثر انفجار بمب در مسير يک خودرو غير نظامي در جنوب شهر اربيل مرکز منطقه کردستان عراق نيز يک غير نظامي زخمي شد.
يک منبع امنيتي گفت: اين حادثه نخستين در نوع خود در اربيل است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار