در سال 2012؛

آينده اي تاريك پيش روي بازار بورس آمريكا

با توجه به تجربه هاي تلخ مالي درسال 2011 و افزايش ترس و نگراني سرمايه گذاران از به جريان انداختن اعتباراتشان، آينده اي نه چندان روشن پيش روي بازار بورس آمريكا درسال 2012 قرار داده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، سرمايه گذاران خاطرات ناخوشايندي از اوضاع مالي جهان در سال 2012 دارند كه آنان را از به جريان انداختن اعتباراتشان در شرايط نه چندان با ثبات فعلي بازارهاي جهاني برحذر مي دارد.

در اين ميان بازار بورس آمريكا بيشترين دوران استقرار ركود را تجربه كرده و به همين دليل كارشناسان آينده اي نه چندان روشن را پيش روي بازارهاي اين كشور مي دانند.

براساس اين گزارش، رشد اقتصادي آمريكا درسال آينده ناچيز پيش بيني شده و اطمينان كارشناسان از ادامه بحران مالي در اروپا نيز موجب شده تا نتوان رونق بازار بورس آمريكا درسال 2012 را متصور شد.

شاخص بورس هاي آمريكايي از قبيل اس اندپي 500، داوجونز و يا نزدك سال 2011 را با سقوط سهام به پايان رساندند.

كاهش رتبه اعتبار مالي آمريكا امري نيست كه بتوان در مدت يك سال آن را جبران كرد پس جلوگيري و از فروپاشي اقتصادي تنها اقدام مثبت واشنگتن در سال جديد محسوب مي شود و ديگر موفقيت هاي تجاري و اقتصادي، خواسته اي نا به جا از دولت فعلي خواهد بود./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار