كرمان/

هواداران جمعه ورزشگاه را برای شاهینی‌ها جهنم کنند

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس کرمان گفت: از مردم و هواداران مس کرمان انتظار داریم تا فارغ از همه مسائل با حضور حماسی خود ورزشگاه شهید باهنر را در روز جمعه به جهنمی برای شاهین بدل کنند.

 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالرضا داوری امروز  در کرمان اظهار داشت: به دلیل شرایط فعلی تیم در جدول مسابقات لیگ برتر با تشکیل ستاد مدیریت بحران در باشگاه در واقع آماده‌باش کاملی را اعلام کرده‌ایم.

وی افزود: یکی از اهداف تشکیل این ستاد آگاهی تمام اجزای باشگاه در حوزه‌های مختلف اداری، کادر فنی و بازیکنان نسبت به حساسیت وضعیت فعلی است و در واقع با بسیج تمام امکانات هدف ما این است که شرایط تیم در جدول مسابقات تغییر کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس پیرامون دیدار حساس تیم‌های مس و شاهین در هفته سی‌ام لیگ برترفوتبال کشور گفت: این بازی به دلیل قرار داشتن هر دو تیم در کورس و رقابت شانه‌به‌شانه تیم‌های پایین جدول حساس و سرنوشت‌ساز است و امیدوارم بازیکنان مس در این مسابقه سه امتیاز را به دست آورند.

داوری با اشاره به دیدارهای باقیمانده مس در هفته‌های پایانی لیگ بیان داشت: دیدارهای باقیمانده مس در هفته‌های پایانی به نسبت بازی‌های شاهین آسان‌تر است و این مسئله یک امتیاز بزرگ برای خروج مس از بحران و جدا شدن تیم از انتهای جدول به شمار می‌آید.

وی به شرایط حساس فعلی موجود در باشگاه مس اشاره کرد و افزود: با این وجود باشگاه با تشکیل کمیته‌ای مطالعات اولیه را در زمینه بستن تیمی قدرتمند برای فصل بعد آغاز کرده است و با کسب دو پیروزی و خروج تیم از وضعیت قرمز این کمیته فعالیتش را در سطح  وسیع‌تری دنبال می‌کند.

داوری تصریح کرد: این کمیته نسبت به جذب بازیکنان در خطوط مختلف و کادر فنی برنامه‌های خود را ارائه می‌دهد، همچنین باشگاه به منظور تکمیل تیمی مقتدر از نظرات پیشکسوتان در حوزه استان کرمان استفاده می‌کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت مس کرمان با هشدار به دلالان و واسطه‌ها ابراز داشت: تا زمانی که من در باشگاه مس حضور داشته باشم اجازه ورود هیچ دلالی به باشگاه مس کرمان را نمی‌دهم و کسانی که این فصل هر نوع بازیکنی که دلشان خواست به این تیم تحمیل کردند.

داوری تصریح کرد: دلالان بدانند دیگر در باشگاه مس راهی برای ورود آنها وجود ندارد، البته باشگاه با ایجنت‌های رسمی همکاری همه‌جانبه را دارد و از حضور آنها در زمینه معرفی بازیکنان با کیفیت استقبال می‌کند.

وی با اشاره به جذب چند بازیکن خارجی بی‌کیفیت در این فصل از مسابقات در مس کرمان گفت: کدام یک از این بازیکنان توانستند جای خالی لوسیانو ادینهو را پر کنند، توانایی فنی بازیکن خارجی باید دو برابر بازیکن داخلی باشد./ج

داوری خواستار ورود مردم استان کرمان به عرصه فعلی شد و گفت: از مردم و هواداران انتظار داریم تا فارغ از همه مسائل و اینکه چه افرادی در باشگاه مسئولیت دارند و یا اعضای هیئت مدیره چه اشخاصی هستند با حضور حماسی خود، ورزشگاه شهید باهنر را در روز جمعه به جهنمی برای شاهین بدل کنند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.