هوشنگ نصيرزاده:

گل داماش آفسايد بود/ يك پنالتي براي پرسپوليس گرفته شد

كارشناس داوري فوتبال كشورمان گفت: محمود رفيعي داور ديدار شب گذشته پرسپوليس و داماش گيلان عملكرد قابل قبولي نداشت و در بسياري از صحنه ها سوت هاي اشتباهي به صدا در آورد.

به گزارش

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

، هوشنگ نصيرزاده افزود: اتفاقات پيش آمده در ديدار شب گذشته بايد ريشه اي عمل شود، چرا كه جريان و جوي كه روي سكوها به وجود آمد به عوامل زياد بستگي دارد، بسياري از هواداران تيم ها از راه هاي دور و نزديك با مشكلات زياد خود را به ورزشگاه مي رسانند تا شاهد بازي تيم محبوبشان باشند، اما با يك سوت اشتباه داور و باخت تيمشان از لحاظ رواني به هم مي ريزند و به نوعي با فحاشي و اعتراض خود را تخليه مي كنند.

وي در ادامه گفت:‌ محمود رفيعي در ديدار شب گذشته در چند صحنه عملكرد قابل قبول نداشت و تصميمان اشتباهي گرفت كه از جمله آن مي توان به گل آفسايد تيم داماش اشاره كرد،‌ جايي كه سه بازيكن آبي پوش داماش جلوتر از بازيكنان پرسپوليس قرار گرفته بودند و اين صحنه صد در صد آفسايد بود و در صحنه اي ديگر هم توپ به دست بازيكن داماش برخورد كرد ولي رفيعي آن را اخطار نگرفت.

نصيرزاده تصريح كرد: محمود رفيعي در بسياري از صحنه ها كه مي بايست بازي را متوقف مي كرد دستور به ادامه بازي مي داد كه كاملاً تصميم اشتباهي بود كه همين موارد هم منجر به ايجاد تنش در ادامه كار شد.

خردمندانه نبود كه داور اين ديدار بخاطر يك دقيقه و سي ثانيه اين بازي را نيمه كاره رها كند و بهتر بود كه به ادامه كار بپردازد تا تكليف نتيجه اين ديدار در زمين مسابقه رقم بخورد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار