سرپرست نمایندگی راه و ترابری احمدآباد:

عملیات اجرایی آسفالت راه روستایی کج‌النگ و زیارت آغاز شد

سرپرست نمایندگی راه و ترابری احمدآباد از آغاز عملیات اجرایی احداث و آسفالت راه روستایی کج النگ و زیارت در بخش احمدآباد مشهد خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، محمدرضا جلیلیان رشیدی اظهار داشت: با اجرای این پروژه به طول 12,5 کیلومتر دو روستای مذکور با بهره‌مندی از راه آسفالته به جمع روستاهای دارای راه مناسب در استان افزوده می‌شوند.
سرپرست نمایندگی راه و ترابری احمدآباد حجم آسفالت مورد نیاز جهت اجرای پروژه را 11هزار و550 تن عنوان کرد و افزود: 18هزار و 750 مترمکعب مصالح و 13هزار و 125 مترمکعب مصالح اساس از دیگر ملزومات اجرای این پروژه هستند.
جلیلیان همچنین از اجرای 8هزار و 200 مترمکعب عملیات خاکی و ساخت 15 دستگاه انواع آبرو و آبنما در این پروژه خبر داد و افزود: 750 مترمربع قالب‌بندی، دوهزار و 250 کیلوگرم آرماتوربندی و 285 مترمکعب بتن‌ریزی در جریان اجرای این پروژه انجام می‌شود.
مدیر روابط عمومی شهرداری فریمان از اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001-2000 به عنوان نخستین شهرداری استان خراسان رضوی خبر داد.
جعفر یعقوبی با اشاره به اهمیت پژوهش برای رفع نیازهای عمرانی و فرهنگی شهرداری‌ها خاطرنشان کرد: شهرداری فریمان علاوه بر اخذ گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001-2000، پژوهش‌های گسترده‌ای در زمینه بازپیرایی باغ ملی شهر فریمان، احداث پارک جدید فریمان در محل آرامستان قدیم شهر، توسعه گردشگری و احداث یک حلقه چاه عمیق در محل بهشت صادق این شهر با ظرفیت 14000 مترمکعب ذخیره آب در حال انجام است.
مدیر روابط عمومی شهرداری فریمان افزود: شهرداری فریمان همچنین پس از انجام طرحی پژوهشی با همکاری آموزش و پرورش شهرستان اقدام به احداث شهر ترافیک در محدوده کارخانه قند فریمان کرده است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.