برگزاری انتخابات سالم و باشکوه از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است

نماينده ولي فقيه در ماكو از هیئت های اجرائی و نظارت خواست در بررسی صلاحیت ها با دقت و طبق قانون عمل کنند و در مقابل فشارها و تهدیدها تسلیم نشوند تا حقی از کسی ضایع نشود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران به نقل از فرمانداري ماكو، امام جمعه ماکو در جمع اعضای هیاتهای اجرائی و نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرهای ماکو و بازرگان که در محل دفتر امام جمعه گرد آمده بودندبا اعلام این مطلب گفت: سرنوشت کشورمان با مشارکت مردم حاصل می شود که این از امتیازات منحصر به فرد کشورمان در دنیاست.

وی از هیئت های اجرائی و نظارت خواست در بررسی صلاحیت ها با دقت و طبق قانون عمل کنند و در مقابل فشارها و تهدیدها تسلیم نشوند تا حقی از کسی ضایع نشود.


حمید احمدیان فرماندار شهرستان ماکو هم در این جلسه با ارائه گزارشی از روند انتخاباب هیاتهای اجرائی گفت در شهرستان ماکو از بین 60 نفر معتمد از شهرهای ماکو و بازرگان 16 نفر به عنوان عضو هیات اجرائی با رای گیری اعضاء انتخاب شدند.


وی با تاکید بر اینکه براساس قانون به وظیفه قانونی عمل خواهیم کرد اقزود بعد از ثبت نام نامزدها ی انتخاباتی اجازه بی قانونی به کسی داده نخواهد شد وبا قانون شکنان بشدت برخورد خواهد شد.


سید ابوالقاسم موسوی رئیس هیات نظارت برانتخابات هم در این جلسه گفت در شهرستان ماکو 5 نفر عضو اصلی انتخاب شده اند که کار بررسی صلاحیت نامزده ها را برعهده خواهند داشت و گفت در بررسی صلاحیت ها، علاوه بر استعلام از مراجع چهارگانه قانونی، تحقیقات محلی نیز بعمل خواهد آمد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.