دريافت كننده قدرتي تيم واليبال كرمان:

فدراسيون بايد تكليف كرماني بودن يا نبودنم را روشن كند

عليرضا نصر اصفهاني، دريافت كننده قدرتي تيم واليبال كرمان چند وقتي است كه به دليل برخي اختلافات نظرها با ناصر شهبازي، سرمربي اين تيم در تركيب حضور ندارند و طي نامه اي از مسئولان سازمان ليگ درخواست رسيدگي به مسائل مربوطه را كرده است.

علي رضا نصر اصفهاني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه كادر فني تيم واليبال كرمان در طول تمرينات اعلام كردند كه من با تمام وجود دل به تمرينات نمي دهم اين اعتراض آنها با برخوردهاي غير اخلاقي و بي احترامي در مقابل ديگر هم تيمي هايم همراه بوده من با وجود شرايط نامطلوب روحي در كرمان ماندنم و صبر كردم تا مشكل حل شود.

وي گفت: ماندنم در كرمان برخوردهايي را از سوي سرمربي تيم به همراه داشت كه ديگر به هيچ عنوان قابل تحمل نبود به طوري كه به مسئولان و سرپرستي تيم اعلام كرده بود كه به تمام بازيكنان به جز من غذا بدهند اين امر در شرايطي بود كه من در كرمان حضور داشتم و بايد به صورت شخصي غذا تهيه مي كردم.

نصر اصفهاني يادآور شد: با وجود چنين برخوردهايي به شهرم بازگشتم طي صحبتي كه با مدير عامل تيم داشتم وي اعلام كرد كه من به كرمان سفر كنم تا نسبت به صدور رضايت نامه ام اقدامات لازم را انجام دهد اما وقتي با وي در دفتر كارش ملاقات كردم تمامي حرف هايش تغيير كرده و گفت تو همچنان يكي از بازيكنان تيم واليبال كرمان هستي.

وي يادآور شد: چطور ممكن است كه من بازيكن تيم كرمان باشم اما سرمربي از حضورم در تمرينات و بازي ها ممانعت مي كند.

نصر اصفهاني اظهار داشت: من به هيچ عنوان نمي توانم با اجازه خود و بدون اطلاع سرمربي و كادر فني اردوها را ترك كنم اما حدود يك ماه است كه به شهرم بازگشته ام هيچ يك از افراد فعال در تيم واليبال كرمان هيچ گونه تماسي در خصوص اينكه از شرايطم مطلع شوند با من نگرفته اند.

وي گفت: هنوز نمي د انم به عنوان يك بازيكن ليگ برتري عضو تيم كرمان هستم يا خير. طي نامه اي كه به سازمان ليگ فدراسيون ارسال كردم از آنها خواستم تا تكليف كرماني بودن يا نبودنم را مشخص كنند تا با مشخص شدن هويت واليبالم بتوانم بهتر از قبل فعاليت هايم را ادامه دهم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار