هیئت بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شاهین دژ آغاز بکار کرد

رئیس ستاد انخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شاهین دژ از آغاز فعالیتهای این هئیت در شاهین دژ خبر داد.

به گزارش رسرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین دژ: بهروز بهروز افزود: بر اساس ماده 25 قانون انتخابات، هیئت های بازرسی بر جریان مراحل مختلف انتخابات در شهرستان واستان نظارت کرده و همزمان با مرحله ثبت نام نامزدها این بازرسی ها با دقت آغاز شده است.

وی نظارت برحسن اجرای قانون، جلوگیری از تخلفات احتمالی و بررسی و اعمال نظر نهایی رسیدگی به گزارش های مردمی را از مهمترین وظایف هیئت های بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

رئیس ستاد انخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شاهین دژ گفت: تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و حداکثری مردم انجام داده و از کاندیداها و مردم اشهرستان نیز می خواهیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف انتخاباتی این موارد را به این هیئت مستقر در فرمانداری شاهین دژ اعلام کنند.

فرماندار شاهین دژ اظهار داشت: در این راستا نمابر با شماره تماس 4222770 نیز برای دریافت شکایات مردمی اختصاص یافته است.

شهرستان شاهین دژ در جنوب استان آذربایجان غربی با 159 روستا و90182 نفر جمعیت بصورت حوزه فرعی زیر نظر حوزه اصلی میاندوآب قرار دارد.میاندوآب، شاهین دژ، تکاب بعنوان یک حوزه در انتخابات مجلس شورای اسلامی 2 نماینده را از کاندیدهای مورد نظر به مجلس نهم خواهد فرستاد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.