خودروی جدید سری لوکس کرایسلر + عکس

شرکت خودرو سازی کرایسلر مدل جدید خودرو های لوکس 300 کرایسلر را عرضه می کند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، به نظر می رسد این خودرو در رده لوکس ترین و کم مصرف ترین خودروهای این شرکت قرار گیرد.



در داخل این اتومبیل چرم طبیعی ایتالیایی ، سیستم ناوبری لمسی، سیستم صوتی گرانقیمت ، چراغ های LED ، فرمان قابل تنظیم برقی و صندلی های حافظه دار به کار برده شده است.

 

لوکسترین نمونه از کرایسلر 300 که تاکنون ساخته شده در سال 2012 به بازار بیاید. مدلی فوق العاده با ترکیبی از خصوصیات خودروهای لوکس ایتالیایی برگرفته از فیات (مالک مازراتی) و ترکیبی از هنر ایتالیایی با تواناییهای موتور قدرتمند شش سیلندر کرایسلر.

 

استفاده از چرم مرغوب با دوخت آشکار و جالب به همراه چوب مات و ترکیب رنگهای گرم در فضای داخلی، باعث شکوه خاصی در هنگام سوار شدن کرایسلر 300 می شوند.

 

این اولین خودروی لوکس کرایسلر است که مجهز به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک خواهد شد. در عین حال می توانید خوشحال باشید که خودروی شما آنقدر بهینه شده که تنها با 7.6 لیتر بنزین  صد کیلومتر مسافت بزرگراه را طی می کند. موتور v6 با قدرت 292 اسب بخار و حجم 3.6 لیتر گزینه اصلی و یک موتور v8 با حجم 5.7 لیتر و توان 363 اسب بخار گزینه قابل انتخاب علاقه مندان این خودرو خواهند بود. مصرف سوخت در شهر و برای سنگین ترین مدل،  حدود 12.3 لیتر اعلام شده است. این میزان، 17 درصد نسبت به مدلهای قبلی کاهش نشان می دهد.

 

امکانات داخلی این سدان لوکس بسیار فراوان اند. نظیر تهویه مطبوع جداگانه برای جلو و عقب، پدالها و فرمان قابل تنظیم و دارای حافظه، گرم کننده یا خنک کننده جالیوانی، چراغهای LED و سیستم ناوبری، صفحه نمایش 8.4 اینچی لمسی و از این قبیل. استفاده از پلاتین و کروم نیز در جای جای بیرون و داخل خودرو مشهود است.

 

 

این خودرو در انواع تک و دو دیفرانسیل تولید می شود. چرخهای مدل دیفرانسیل عقب، 19 اینچی و مدلهای جفت دیفرانسیل، 20 اینچی می باشند.

قیمت کرایسلر 300 لوکس دیفرانسیل عقب بین 40 تا 42 هزار دلار و مدلهای دو دیفرانسیل بین 42 تا 45 هزار دلار اعلام شده است که برای یک شبه بنتلی قیمت بسیار فوق العاده ای خواهد بود./ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار