برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی تصویب شد

برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی که پیش از این توسط گروه برنامه ریزی علوم اجتماعی مصوب شده بود هم اکنون نیز توسط کمیته برنامه ریزی کتابداری و اطلاع رسانی مورد تصویب قرار گرفت.

جعفر مهراد، سرپرست کمیته برنامه ریزی کتابداری و اطلاع رسانی وابسته به شورای گسترش آموزش عالی در گفتگو با خبرنگار صنفي،آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی پیش از این توسط گروه برنامه ریزی علوم اجتماعی تصویب شده بود.

وی افزود: شورای عالی برنامه ریزی برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی را که توسط دکتر جمشیدیها رئیس گروه علوم اجتماعی ارائه شده بود با اکثریت آرا تایید نمودند و ضرورت اجرای این برنامه را در دانشگاه های متقاضی اجرای این برنامه مورد تاکید قرار دادند.

مهراد تصریح کرد: برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی ابتدا در کمیته برنامه ریزی کتابداری و اطلاع رسانی، چندین ماه توسط اعضای کمیته مورد مطالعه قرار گرفته و پس از بررسی همه جانبه این برنامه به صورتیکه در شورای عالی برنامه ریزی تصویب شده است تهیه و تدوین می گردد.

*برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی در اولین فرصت به امضای وزیر علوم می رسد

سرپرست کمیته برنامه ریزی کتابداری و اطلاع رسانی در ادامه گفت: برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی که اکنون به تصویب شورای عالی برنامه ریزی رسیده در انتظار امضای وزیر علوم تحقیقات و فناوری بوده که در این مورد سعی می شود که این برنامه در اولین فرصت ممکن به امضای مقام عالی وزارت برسد.

وی افزود: برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی یکی از گرایش های کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی است که به موازات آن سایر گرایشها مانند مدیریت کتابخانه های دانشگاهی ،‌مدیریت اطلاعات و کتابداری کودک نوجوان نیز در دست بررسی و اقدام است./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار