نارضايتي مربيان استقلال از اقدام مسئولان؛

اعضاي كادر فني به حضور در شيراز رضايت نمي‌دهند

اعضاي كادر فني تيم استقلال به حضور در اين تيم در شهر شيراز و بازي با شاهين بوشهر بسيار معترض هستند به همين دليل با شرايط ويژه اي تيم خود را آماده بازي با اين تيم مي‌كنند، اما نارضايتي مربيان از مديريت تيم بسيار بيشتر از مسئولان در فدراسيون است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، پس از اعلام مسئولان مبني بر انجام فينال حذفي در شيراز، مسئولان استقلال اعلام كردند كه به دليل عدم ايجاد حاشيه وضعيت كنوني كنار امده و خود را با شرايط وفق دهند تا مشكل خاصي ايجاد نشود، اما اعضاي كادر فني تيم استقلال با اين اتفاق مخالف هستند و اعلام كردند در صورتي كه مسئولان استقلال با اين مسئله كنار نمي‌آمدند و احتمال تغيير محل بازي وجود داشت و اينكه پس از اعتراض استقلالي ها، مسئولان تغييراتي در عقيده و نظر خود ايجاد كنند، اما اين اتفاق رخ نداد.

* بازي با سپاهان براي استقلال 6 امتياز دارد

در ادامه اين گزارش، پرويز مظلومي گفت: از شرايط تيمش در حال حاضر خيلي راضي نيستم و از بازيكنانش براي بازي با سپاهان و حريفان خود توصيه شدند.

وي افزود: شرايط تيم استقلال خوب و ايده ال است اما مصدوميت ها و مشكلاتي كه ايجاد شده است تيم را تحت تاثير قرارداده است.

مظلومي گفت: بازيكنان براي اين طور بازي ها تجيه شدند اما اين شرايط براي ما خيلي سخت است، ولي مي‌دانم كه بازيكنان از عهده اين شرايط برمي ايند

وي تصريح كرد: بازي با سپاهان خيلي حساس است اين تيم براي ايجاد شرايط متفاوت به ميدان مي ايد شايد مشكلات براي استقلال وجود داشته باشد اما اين بازي به اندازه كافي حساس است.

مظلومي ادامه داد: بازي با سپاهان براي ما 6 امتياز دارد، زيرا بسيار زياد حساس است و اين مسئله شرايط را براي ما تغيير مي دهد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار