نشست رئیس سازمان بسیج با حلقه صالحین بسیج و فرهنگیان استان مازندران + گزارش تصویری

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست صمیمی با سرگروه های حلقه صالحین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان مازندران گفت: انقلاب ما یک پدیده استثنایی در تاریخ است.

به گزارش وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت بسیج مازندران، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست صمیمی با سرگروه های حلقه صالحین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان مازندران گفت: انقلاب ما یک پدیده استثنایی در تاریخ است.

 ایشان بیان داشت، اگر نگاه کنید و انقلاب ها را مرور کنید، انقلاب ها همه در یک مدت کوتاهی به ضد خودشان تبدیل شده اند یا به غیر آن چیزی که بودند تبدیل شده اند. حتی می بینید بر سر انقلاب و نهضت بزرگ محمدی (ص) بعد از چند سال چه انحرافاتی پیش آمد و کار بجایی رسید که فرزند معصوم رسول خدا را امتش به شهادت رساندند.

سردار نقدی افزود : عامل اصلی موفقیت ها و پیروزی های ما چیست؟ مساله ولایت ماست. انسان ها و انقلاب ها از چه راه منحرف می شوند؟ وقتی که کسانی می آیند سر کار تهی از هوای نفس، دنیا پرستی، و قدرت طلبی نباشند می گویند "منم"، من بودم که انقلاب کردم و مردم باید به ما تواضع کنند ؛ پس باید اختیارات بیشتر و امکانات بی حد و حصر داشته باشیم. این نظام به همان سمت طاغوتی می رود. این روند طبیعی است.

ایشان گفتند : ویژگی انقلاب اسلامی این است که در راس حکومتش انسانی قرار می گیرد که تهی از هوای نفس باید باشد، با تقوا باشد، برای خودش نخواهد، برای خدا همه چیز را بخواهد، مردم را برای خودش نخواهد، خودش را برای مردم بخواهد. این ویژگی و این خصوصیت این انقلاب را نگه داشته است و تا مادامی که این خصیصه هست انقلاب است. واگر نبود چه بلایی بر سر ما از روز اول می آمد، از روزی که "منم" جلوی ولایت آمد،اگر انقلاب دست اینها می افتاد چه می شد؟ من 11میلیون رای آوردم و ... تا آخر. و وقتی آنها را رد صلاحیت می کنند اسلحه هایشان را بیرون می کشند. کسی که تشنه خونریزی است ، عطش خونریزی دارد، اگر انقلاب دست اینها می افتاد معلوم نبود که چه بلایی بر سر انقلاب می آمد.

ایشان افزود: اگر ولایت نبود این "من" ها حاکم می شد و بارها و بارها این انقلاب را به سرنوشت انقلاب های دیگر جهان دچار می کرد ؛ اما این همه ی ویژگی استثنایی انقلاب ما نیست. بخش دیگر آن حضور مردم آگاه ، بصیر ، با ایمان، با خدا و باولایت در صحنه است. اگر این ملت نباشد، اگر مردم در صحنه نباشند ولایت فقیه که هیچ، امام معصوم هم که باشد می شود امام حسن مجتبی ع ؛ می شود امام حسین ع.

وی خاطر نشان کرد: ملت ما الگوست، وبرای همین هم هست که هرکار می کنند که جلوی پیشرفت مارا بگیرند. اگر می خواهیم این سرافرازی استمرار پیدا کند لازمه آن حفظ این خصوصیات است. حفظ عللی است که باعث این پیروزی ها و موفقیت ها شده. حفظ عللی است که باعث پیروزی و موفقیت انقلاب ماست. این علل باید دوام پیدا کند. دشمن امروز ایمان مارا هدف قرارداده است. برنامه های سنگینی از مواد مخدر تا توزیع رایگان مواد الکلی تا آنتن ها و تلویزیون های ماهواره ای و ... برای نابود کردن ایمان این مردم درست کرده اند.

ماهم باید برنامه ریزی کنیم چگونه می توانیم در باران تهاجم دشمن خودمان را حفظ کنیم. امروز سنگرما چیست؟ امروز اصلی ترین سنگرما همین حلقه های تربیتی صالحین است. امام (ره) فرمودند: مساجد سنگر است. سنگرهارا حفظ کنید. و امروز حلقه های صالحین سنگرما هستند که خودمان را حفظ کنیم. کارهای فرهنگی وتبلیغاتی پرسروصدا موثرند، بیدار گرند؛ اما اگر استمرار نداشته باشد و برنامه تربیتی نباشد ، اثرمحدودی دارد؛ در معرض از بین رفتن است. مسائل تربیتی از جنس مسائل تحلیلی نیستند. مسائل تربیتی دوام و تذکر می خواهند.

ایشان در پایان گفتند : چه افرادی آمده اند شعارهای داغی از ولایت دادند، خودشان که به جایی رسیدند چقدر بی اعتنایی کردند. به بیت المال و ولایت. اینها درس عبرت است. اول تذکر بعد یاری به همدیگر برای حفظ در راه خدا.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار