سردار نقدي:

حلقه هاي صالحين اصلي ترين سنگر در برابر توطئه هاي دشمنان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم برنامه ريزي مسئولان براي حفظ كشور در برابر توطئه هاي بيگانگان گفت: امروز اصلی ترین سنگر حلقه های تربیتی صالحین است.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در نشست صمیمی با سرگروه های حلقه صالحین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان مازندران با بيان اينكه انقلاب ها همه در یک مدت کوتاهی به ضد خودشان تبدیل شده اند یا به غیر آن چیزی که بودند تبدیل شده اند گفت:عامل اصلی موفقیت و پیروزی های ما مساله ولایت است.

سردار نقدي با اشاره به اينكه يكي از ویژگی هاي انقلاب اسلامی این است که در راس حکومتش انسانی قرار می گیرد که تهی از هوای نفس باید باشد، با تقوا باشد، برای خودش نخواهد، برای خدا همه چیز را بخواهد، مردم را برای خودش نخواهد، خودش را برای مردم بخواهد افزود: این ویژگی و این خصوصیت انقلاب را نگه داشته است و تا مادامی که این خصیصه هست انقلاب است.

وي با بيان اينكه ويژگي ديگر انقلاب اسلامي حضور مردم آگاه ، بصیر ، با ایمان، با خدا و باولایت در صحنه است ادامه داد: اگر این ملت نباشد، اگر مردم در صحنه نباشند جريانات صدر اسلام و مسائلي نظير شهادت امام حسين(ع) اتفاق مي افتد.

وی به الگو بودن ملت ايران در جهان اشاره كرد و گفت: به همین دليل هم هست که دشمنان انقلاب تلاش مي كنند تا جلوی پیشرفت مارا بگیرند.

نقدي اضافه كرد:اگر می خواهیم این سرافرازی استمرار پیدا کند لازمه آن حفظ این خصوصیات است. حفظ عللی است که باعث این پیروزی ها و موفقیت ها شده است. حفظ عللی که باعث پیروزی و موفقیت انقلاب ماست.

رييس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه دشمن امروز ایمان مارا هدف قرارداده است اظهار داشت: برنامه های سنگینی از مواد مخدر تا توزیع رایگان مواد الکلی تا آنتن ها و تلویزیون های ماهواره ای و ... برای نابود کردن ایمان این مردم توسط دشمنان طراحي و اجرا شده است.

نقدي با اشاره به لزوم برنامه ريزي مسئولان براي حفظ كشور در برابر توطئه هاي بيگانگان گفت: امروز اصلی ترین سنگرما همین حلقه های تربیتی صالحین است. امام (ره) فرمودند: مساجد سنگر است. سنگرهارا حفظ کنید. و امروز حلقه های صالحین سنگرما هستند که خودمان را حفظ کنیم. کارهای فرهنگی وتبلیغاتی پرسروصدا موثرند، بیدار گرند؛ اما اگر استمرار نداشته باشد و برنامه تربیتی نباشد ، اثرمحدودی دارد؛ در معرض از بین رفتن است. مسائل تربیتی از جنس مسائل تحلیلی نیستند. مسائل تربیتی دوام و تذکر می خواهند.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار