42 مجرم حرفه‌ای‌ در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: روز گذشته در پی اجرای مرحله دوم طرح عملیاتی دستگیری مجرمان و متهمان متواری توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان، ۴۲ مجرم حرفه‌ای و سابقه‌دار تحت تعقیب، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار داشت: روز گذشته در راستای مبارزه با جرایم، مرحله دوم دستگیری متهمان تحت تعقیب و متواری با به کار گیری ۱۹ اکیپ از تیم‌های ویژه پلیس آگاهی در چهار نقطه استان به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: در این طرح که به مدت ۱۲ ساعت انجام شد، ۴۲ نفر از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار که تحت تعقیب پلیس بودند با اجرای چندین عملیات موفق، غافلگیر و دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: این افراد سابقه‌دار با عناوین سرقت خودرو و موتورسیکلت، سرقت منزل و مغازه، کیف قاپی، سرقت مسلحانه و سرقت داخل خودرو تحت تعقیب پلیس آگاهی بودند.
وی از دستگیری هفت سارق کیف قاپ و داخل خودرو که اقدام به سرقت با موتورسیکلت می‌کردند خبر داد و گفت: از متهمان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه شامل، گوشی تلفن همراه، رادیو پخش خودرو، اسناد و مدارک، اوراق بهادار و سایر اموال شخصی مالباختگان کشف و ضبط شد.
حسین‌زاده افزود: در منزل یکی از متهمان مقادیری مواد مخدر شیشه، کراک و تریاک و هرویین به همراه آلات و ادوات مصرف و چندین قبضه سلاح سرد و سه دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده در سرقت‌ها کشف و ضبط شد.
وی تاکید کرد: از مالباختگان تقاضا داریم برای پیگیری شکایت خود و تکمیل پرونده متهمان به پلیس آگاهی واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند، بیان داشت: محکومان و متهمان متواری هیچ‌گاه توسط پلیس به فراموشی سپرده نمی‌شوند و کارآگاهان پلیس آگاهی همواره آنها را زیر ذره‌بین خود دارند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.