اكرمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاري رزمايش 90 دفاع از تماميت ارضي ايران بود

عضو کميسيون فرهنگي مجلس گفت: رزمايش ولايت 90 تذکري به دشمنان ايران خواهد بود تا آمادگي جمهوري اسلامي در دفاع از خود را بر همگان آشکار کند.

حجت‌الاسلام سيد رضا اکرمي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تاثير برگزاري رزمايش ولايت 90 در سطح منطقه و جهان گفت: اين رزمايش، تذكري به دشمنان جمهوري اسلامي ايران و سمبلي از آمادگي نظامي كشور براي دفاع از تماميت ارضي و پاسخي به تهديدات پوچ و بي‌پشتوانه بيگانگان است.

 عضو کميسيون فرهنگي مجلس با مثبت ارزيابي كردن برگزاري رزمايش‌هايي همچون ولايت 90 خاطر نشان كرد : اين رزمايش، به منظور اثبات آمادگي دفاعي ايران در دفاع از تماميت ارضي و همچنين پاسخي براي تفهيم اين مطلب به دشمن است که خواب آشفته‌اي براي جمهوري اسلامي ايران نبينند و اقدامي به زيان خود نکنند.

وي با تأكيد بر اينكه هدف از برگزاري چنين رزمايشهايي، ارزيابي توان دفاعي و رزمي كشور در آبهاي خليج‌فارس است، گفت: رزمايش دريايي ولايت 90 نوعي خودنمايي و تبختر در مقابل دشمنان و همچنين آزموني براي اطلاع از چگونگي ميزان آمادگي قواي دفاعي كشور است.

عضو فراكسيون روحانيون مجلس با اشاره به تحريم‌هاي اخير مطرح شده در خصوص جمهوري اسلامي، افزود: ضروري است نيروهاي مسلح در فواصل كوتاهي از ايام سال، مانورهاي متعددي را بمنظور اعلام آمادگي و آزمايش توان دفاعي خود اعم از دفاع زميني، هوايي و  دريايي به اجرا بگذارند.

اكرمي در پايان خاطرنشان كرد: رزمايش ولايت 90 ، تذکري به دشمنان جمهوري اسلامي ايران و سمبلي از آمادگي نظامي كشور براي دفاع از تماميت ارضي و پاسخي به تهديدات پوچ و بي‌پشتوانه بيگانگان است./س2



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار