مسوول نمایندگی حج و زیارت در عراق:

زائران برای سفر به عتبات عالیات از طریق كاروان های مجاز ثبت نام كنند

مسوول نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق گفت: زائرانی كه قصد سفر به عتبات عالیات بویژه كربلای معلی را دارند، فقط از طریق ثبت نام در كاروان های مجاز اقدام كنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سازمان حج و زیارت، جواد خانی از هموطنان خواست برای برخورداری از امكانات مطلوب فقط با كاروان های مجاز كه در فهرست سازمان حج و زیارت به ثبت رسیده است، به كربلای معلی سفر كنند.

این مقام مسوول در سازمان حج و زیارت افزود: متاسفانه، امسال تعداد زائران ایرانی كه در قالب گروه های انفرادی به كربلا سفر كرده اند، بسیار زیاد بوده است.

وی با بیان اینكه بیشتر این زائران ایرانی از طریق سفر به سوریه وارد عراق می شوند، افزود: با توجه به سرمای زیاد، این افراد با مشكلات فراوانی از جمله ابتلا به بیماری مختلف روبه رو می شوند.

مسوول نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق گفت: كاروان های انفرادی از اسكان مطلوب و تغذیه خوبی برخوردار نیستند و هتل های محل اقامت نیز به دلیل اینكه در فهرست اماكن استاندارد سازمان حج و زیارت قرار ندارد، در فصول سرد سال، دارای سیستم گرمایشی مناسبی نیست.

وی با بیان اینكه اتوبوس هایی كه این دسته از زائران را به كربلای معلی منتقل می كند، استاندارد نیستند، افزود: بیشتر این زائران بیمار می شوند و برای دریافت خدمات درمانی در درمانگاه های هلال احمر باید مدت طولانی معطل شوند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار