رئيس مستعضي كميته هندبال ساحلي:

فدراسيوني ها از پرداخت دستمزد مربيان و بازيكنان امتناع مي كنند

رئيس مستعفي كميته هندبال ساحلي گفت: مسئولان فدراسيون هندبال از پرداخت دستمزد و مطالبات ما بازيكنان همچنان امتناع مي كنند.

هادي خليلي كه مدتي است از سمتش اعلام كناره گيري كرده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود نامه نگاري هاي متعدد با جلال كوزه گري، رئيس فدراسيون هندبال وي از پرداخت مطالبات من و ساير همكارانم در اين كميته و نيز بازيكنان سر باز مي زند.

وي افزود: پس از بازگشت از رقابت هاي هندبال ساحلي قهرماني آسيا در مهر ماه گذشته، تاكنون چندين بار با رئيس فدراسيون نامه نگاري كرده و از وي درخواست دستمزد و مطالبات معوقه خود را داشتم اما او اعلام كرده اين موضوع ارتباطي به وي ندارد و ما بايد اين طلب را از هيئت هندبال استان هرمزگان دريافت كنيم كه در مسابقات مذكور اسپانسر تيم بوده است.

خليلي خاطر نشان كرد: اين در حالي است كه ابلاغ رسمي من بعنوان مسئول كميته هندبال ساحلي از سوي فدراسيون بوده و هيئت هرمزگان هيچ نقشي در اين ماجرا ندارد.

وي تصريح كرد: نه تنها من بلكه دبير اين كميته و نيز بازيكنان تيم ملي هندبال ساحلي نيز تاكنون تنها حق اياب و ذهاب خود را دريافت و در انتظار حقوق و حق ماموريت خود از فدراسيون هستند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.