یک چهارم زنان آمریکایی مورد تجاوز قرار گرفته اند

نتایج یک تحقیق که توسط دولت آمریکا انجام شده است، نشان می‌دهد که از هر پنج زنی که در این کشور زندگی می‌کنند یکی از آنها در زندگی خود مورد تجاوز قرار گرفته است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه دیلی میل، بیش از نیمی از زنانی که مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، گفته‌اند که تجاوز کننده، همسر یا نامزدشان بوده که یا از هم جدا شده بودند یا اینکه در زمان این اتفاق با هم بودند.

بنا به تعریفی که این تحقیق ارائه داده، تجاوز، عملی جنسی ناخواسته است که گاهی فرد متجاوز در آن تحت تاثیر مواد مخدر یا الکل است.

این تحقیق همچنین می‌گوید از هر هفت مرد در آمریکا، یکی از آنها مورد خشونت شدید از سوی همسر یا معشوقش قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، مطالعات اخیر نشان می‌دهد که 29 میلیون زن آمریکایی کورد خشونت‌های سخت قرار گرفته‌اند. اگر خشونت‌های سبک‌تر مثل سیلی زدن در این آمار بگنجد، تعداد زنان قربانی خشونت آمریکایی به 36 میلیون تن می‌رسد.

دیلی‌میل تصریح کرده است که آمار خشونت علیه زنان در آمریکا بیش از آن بوده است که پیش‌بینی‌ها نشان می‌داد.

از دیگر نکات جالب این مطالعات این بوده که بیش از نیمی از زنانی که قربانی تجاوز قرار گرفته‌اند می‌گویند که این اتفاق برای آنان در سن 17 سال یا کمتر رخ داده است. 80 درصد این اتفاقات نیز پیش از سن 25 سلگی برای زنان رخ می‌دهد.

در ضمن، از هر شش زن آمریکایی یکی نیز مورد تهدید قرار می‌گیرد. این تهدیدها عموما از طریق شبکه‌های اجتماعی یا پیامک انجام می‌شود.

این تحقیق با بررسی داده‌های ۱۸ هزار زن و مرد در سال ۲۰۱۰ در آمریکا تهیه شده است./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار