مدير عامل شرکت توانير خبر داد:

استفاده از ظرفيت هاي شرکت توانير در توسعه صنعت برق

صنعت برق کشور طي سال هاي اخير با استفاده از ظرفيت هاي نيروهاي متخصص توانسته رشد قابل توجهي را پشت سر گذارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛ حائري مدير عامل شرکت توانير در مراسم رونمايي از پروژه سيستم کنترل بار مشترکين در شبکه هوشمند در جمع خبرنگاران گفت:‌ صنعت برق کشور با استفاده از ظرفيت هاي جديد و بهره گيري از توان نيروهاي متخصص در سال هاي اخير توانسته شرايط مطلوبي را در صنعت برق کشور به منظور افزايش توليد، ساخت نيروگاه، راه اندازي و نگهداري تجهيزات نيروگاهي به مرحله اجرا بگذارد.

وي تصريح کرد:‌ شرکت توانير در راستاي توزيع بهتر نيروي برق در کشور آمادگي کامل دارد که با همکاري نيروهاي متخصص اقدامات لازم را به نحو مطلوب به مرحله اجرا بگذارد.

*تاثير راه اندازي بورس برق در توسعه صنعت برق

حائري در پاسخ به سوال خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص تاثير راه اندازي بورس برق،گفت: افتتاح بورس برق باعث آسان سازي مبادلات برق در راستاي عرضه و تقاضا و قيمت گذاري صحيح آن مي شود که در نهايت تاثير مطلوبي بر روي توسعه فعاليت هاي بازار برق کشور دارد.

وي در پايان تصريح کرد: حجم سرمايه گذاري ها در حوزه صنعت برق طي سال هاي اخير افزايش چشمگيري يافته اما باز هم با توجه به نياز داخلي کشور و ظرفيت هاي موجود در خصوص صادرات برق نياز است که سرمايه گذاري در اين حوزه به طور جدي مورد توجه قرار گيرد. /ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار