يك كارشناس سياست خارجي:

پيام رزمايش ولايت 90 استقرار امنيت در منطقه راهبردي خليج فارس است

يك كارشناس مسائل سياست خارجي گفت: رزمايش دريايي ولايت 90 نشانگر اين است كه كشورهاي منطقه خليج فارس با توان دريايي بالقوه خود قادر به تأمين امنيت منطقه بدون وابستگي به بيگانگان هستند.

حميد رحماني در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به بازتاب گسترده رزمايش ولايت 90 در رسانه‌هاي غربي گفت: رزمايش دريايي ولايت 90  حاوي پيام صلح و دوستي براي كشورهاي منطقه و نمايش توانمندي دفاعي و اقتدار نظامي در برابر مستكبران و زورگويان است چراكه جمهوري اسلامي ايران با  استقرار ثبات در خليج فارس توانسته امنيت را بدون وابستگي به غرب براي منطقه به ارمغان آورد.


وي با اشاره به پيام رزمايش ولايت 90  خطاب به دولتمردان آمريكا و غرب تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران با برگزاري رزمايش ولايت 90 به بيگانگان ثابت كرد كه نيروي دريايي مقتدر ايران، با در اختيار داشتن جوانان غيور، دريادل و متعهد و با در اختيارداشتن تجهيزات و امكانات مدرن و پيشرفته، آماده مقابله با هر نوع تهديد و ارعاب است.


اين كارشناس مسائل سياست خارجي، رزمايش دريايي ولايت 90 را نشانگر اقتدار مثال‌زدني نيروي دريايي جمهوري اسلامي ايران دانست و خاطر نشان كرد: مانورهاي اجرا شده در اين رزمايش، نشان دهنده سرعت و توانمندي نيروي دريايي ايران و استفاده از فناوري‌‌هاي نوين و ابزار به‌روز دفاع دريايي است./پ2

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار