جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد

340 تبعه خارجی افغان در دلیجان دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری 340 تبعه خارجی غیرمجاز افغان در دلیجان خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی حجت‌الله آقایی‌راد اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دلیجان در اجرای طرح جمع‌آوری و دستگیری اتباع غیر‌مجاز در سطح شهر، 340 تبعه خارجی افغان فاقد مجوز اقامت را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قالب طرح جمع‌آوری و ساماندهی اتباع خارجی غیر‌مجاز و فاقد مجوز اقامت در شهرستان دلیجان به مرحله اجرا در آمد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: ماموران اداره اتباع پلیس امنیت عمومی شهرستان با گشت‌زنی و سرکشی از مرغداری‌ها، سنگبری‌ها و مناطق آلوده 340 افغانی غیر‌مجاز را که در سطح شهرستان اقامت داشتند، دستگیر کردند.
به گفته وی این افراد پس از انجام اقدامات اولیه برای طرد از کشور به اردوگاه مراقبتی اتباع افغان در ابراهیم‌آباد شهر اراک تحویل داده شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی همچنین از دستگیری 60 نفر از اتباع افغانی غیرمجاز در ساوه خبر داد و اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ساوه در اجرای طرح کتاب نظام جامع عملیاتی 60 نفر از اتباع افاغنه غیر‌مجاز را دستگیر کردند.
آقایی‌راد افزود: طرح کتاب نظام جامع عملیاتی در قالب جمع‌آوری و ساماندهی اتباع خارجی غیر‌مجاز و فاقد مجوز اقامت در شهرستان ساوه به مرحله اجرا در آمد.
وی ادامه داد: ماموران اداره اتباع خارجه پلیس امنیت عمومی شهرستان با گشت‌زنی و سرکشی از مناطق مختلف 60 افغانی غیرمجاز را که در سطح شهرستان اقامت داشتند دستگیر کردند.
به گفته وی این افراد نیز پس از انجام اقدامات اولیه برای طرد از کشور به اردوگاه مراقبتی اتباع افغان در ابراهیم‌آباد شهر اراک تحویل داده شدند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.