در درگیری با اشرار و قاچاقچیان

سرباز گمنام امام زمان در اردکان به شهادت رسید

اداره کل اطلاعات استان یزد از شهادت یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگیری با اشرار و قاچاقچیان در اردکان خبر داد.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان یزد، مدیرکل اطلاعات استان یزد با صدور بیانیه‌ای شهادت یکی از سربازان گمنام امام زمان(عج) در اردکان را تبریک و تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: به آگاهی امت ولایت‌مدار و همیشه در صحنه استان یزد می‌رساند، بار دیگر فرزندان غیور ملت و سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری غیورمردان نیروی انتظامی در مصاف با ایادی استکبار و سوداگران مرگ،‌ افتخار آفریدند و در یک عملیات تعقیب و گریز چند ساعته، موفق شدند یک محموله سنگین موادمخدر، چند قبضه سلاح جنگی و یک باند مسلح هشت نفره ترانزیت مواد مخدر که سوابق متعدد شرارت در سطح کشور را داشتند، منهدم و دستگیر کنند.
در این پیام همچنین آمده است: در این مصاف و عملیات متهورانه، سربازان گمنام امام زمان (عج) به دلیل جلوگیری از آسیب احتمالی به شهروندان، با تدابیر لازم موفق شدند این اشرار مسلح را از داخل شهر به حاشیه و مسیر بین شهری بکشانند که متاسفانه در این جدال خون‌بار، یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) به درجه رفیع شهادت نائل شد.
اداره کل اطلاعات استان یزد، ضمن درود و سلام به ارواح طیبه شهدای راستین راه حق و حقیقت به ویژه پاسداشت این شهید فداکار، اعلام کرد: پیکر این شهید بزرگوار عصر امروز از مقابل مسجد جعفرزاده اردکان به طرف گلزار شهدای این شهر تشییع می‌شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.