سردار جزایری:

همه مقصران بروز مشکلات در سوریه مورد تنبیه قرار خواهند گرفت

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جبهه استکبار در جنگ علیه سوریه شکست خورده است، اظهار داشت: آنها تلاش می‌کنند با اعزام فرستاده‌هایی به سایر کشورها، ناکامی‌های خود را از طریق سیاسی جبران سازند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جبهه استکبار در جنگ علیه سوریه شکست خورده است، اظهار داشت: آنها تلاش می‌کنند با رایزنی‌های سیاسی و اعزام فرستاده‌هایی به سایر کشورها، ناکامی‌های خود را از طریق سیاسی جبران سازند.

سرتیپ جزایری تصریح کرد: نباید هیچگونه خوش‌بینی در مورد گفتگوهای سیاسی که یک طرف آن قدرت‌های زیاده‌خواه هستند، وجود داشته باشد.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه گفت: راه حل سوریه درون مرزهای این کشور معنا و مفهوم دارد و دیگران حق دخالت در امور این کشور - که در جبهه مقاومت قرار دارد - را ندارند.

وی تأکید کرد: همه کسانی که به نوعی در بروز مشکلات سوریه دخالت داشته‌اند، مورد تنبیه قرار خواهند گرفت و مردم منطقه اینگونه دخالت‌ها را فراموش نخواهند کرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه دشمنان سوریه، توان ادامه کار نظامی را می‌داشتند، لحظه‌ای در وارد آوردن فشار بر این جبهه مقاومت خودداری نمی‌کردند، دشمن می‌داند که در تیررس مقاومت قرار دارد./ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار