در حکمي از سوي رييس جمهور صورت گرفت؛

انتصاب سيدحسن موسوي به جای احمدزاده به ریاست سازمان ميراث فرهنگي

رييس جمهور در حكمي سيد حسن موسوي را به عنوان «معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري» منصوب كرد و در نامه‌اي از خدمات و تلاشهاي ارزنده روح‌الله احمدزاده كرماني در سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري قدرداني نمود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری متن حكم محمود احمدي‌نژاد بدين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم
برادر گرامي جناب آقاي سيدحسن موسوي
سلام عليكم
نظر به تعهد و تجارب ارزشمند، جنابعالي را به عنوان «معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري» منصوب مي‌نمايم.
ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از عرصه‌هاي مهمي است كه شناسايي، شناساندن و بهره‌گيري هر چه بيشتر از آنها مي‌تواند زمينه‌ساز پيشرفت سريع‌تر كشور گردد. توجه فراگير به ذخاير عظيم فرهنگي، تاريخي و ميراث گرانبهاي مادي و معنوي موجب خودباوري، شكوفايي و بسيج توانمندي‌هاي ملي براي نيل به قله‌هاي رفيع پيشرفت و افتخار خواهد بود. اين امر در كنار مزاياي فراوان گردشگري، از جمله تحكيم وحدت ملي، رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال بر اهميت استراتژيك گردشگري تأكيد مي‌كند.
صنايع دستي و هنرهاي سنتي ايران كه شهره آفاق است از مصاديق مهمر مرياث مادي و معنوي و از جاذبه‌هاي مهم گردشگري و فرصت انتقال هنر و فرهنگ اين سرزمين است و از اين‌رو شايسته برنامه‌ريزي گسترده‌تر است.
انتظار مي‌رود ضمن استفاده از نقطه نظرات و ديدگاه‌هاي كارشناسان، اساتيد، هنرمندان گرامي و با استفاده از ظرفيت‌هاي بي‌پايان مردمي براي سرمايه‌گذاري هر چه بيشتر در حوزه‌هاي ياد شده، شاهد تداوم تلاش‌هاي مؤثر چند سال اخير و ارتقاي آن در آينده باشيم.
موفقيت شما را در سايه توجهات حضرت ولي عصر(عج) از درگاه خداوند بزرگ مسألت مي‌كنم.
محمود احمدي‌نژاد

*متن نامه دكتر احمدي‌نژاد به روح الله احمدزاده کرماني نيز به شرح ذيل است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم
برادر گرامي جناب آقاي روح‌الله احمد‌زاده كرماني
سلام عليكم
اكنون كه به دليل پاره‌اي مشكلات شخصي از مسئوليت «معاونت رييس‌جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري» استعفا داده‌ايد، بدينوسيله از زحمات و خدمات ارزنده جنابعالي در دوران تصدي آن مسئوليت صميمانه تشكر و قدرداني مي‌كنم.
ان‌شاءالله اين زحمات در پيشگاه خداوند بزرگ مأجور خواهد بود و اميدوارم در مسئوليت ديگري در دولت و نيز در كليه مراحل زندگي و خدمت به مردم عزيز و آرمان‌هاي بلند انقلاب در سايه عنايات امام عصر(عج) موفق و مؤيد باشيد.
عزت و سعادت جنابعالي را از خداوند منان خواستارم.
محمود احمدي‌نژاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار