مسجدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وصاياي امام خميني(ره) همواره چراغ راه تشکل‌هاي دانشجويي است

دبيرسياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي گفت: انديشه هاي حضرت امام خميني(ره) به عنوان الگو و سرمشق افکار و رفتار دانشجويان است.

اميرمحمد مسجدي دبيرسياسي اتحاديه اول دانشگاه آزاد اسلامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران در ارتباط با نقش تشکل هاي دانشجويي در نشر انديشه هاي حضرت امام خميني (ره) اظهار داشت: در بزرگداشت بنيان گذار جمهوري اسلامي ايران با انتشار جزوات و نشريه هايي  با مضمون رهنمودها و انديشه هاي ايشان که برگرفته از وصيت نامه ايشان و صحيفه نور است، در بين فعالين دانشجويي، قدمي در اين راستا برداشته ايم.

وي افزود: همچنين به مناسبت گراميداشت ارتحال حضرت امام خميني (ره) به برگزاري مسابقات و انتشار بيانيه از سوي تشکل هاي زير مجموعه دانشگاهي خطاب به مسئولين شهري، استاني و کشوري اقدام خواهيم کرد.

اين فعال دانشجويي تصريح کرد: در اين ايام دانشجويان و فعالين تشکل ها با حضور در مرقد مطهر امام راحل(ره) با آرمان هاي ايشان تجديد ميثاق خواهند کرد.

مسجدي به تأثيرات انديشه هاي حضرت امام بر دانشجويان اشاره کرد و گفت: وصاياي بنيانگذار جمهوري اسلامي در باب دانشجويان و دانشگاه ها وظيفه سنگيني بر دوش دانشجويان قرار داده، لذا گفتمان ايشان را چراغ راه خود قرار داده ايم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار