پي کني مسکن تهرانيها شروع شد‌!!

معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينكه زمين‌هاي محل ساخت واحدهاي مسكوني ويژه تهران شناسايي شده است ، از مشخص شدن پيمانكار بخشي از واحدها و آغاز پي كني آنها خبر داد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، احمد اصغري مهرآبادي با بيان اينكه در شهر تهران ساخت مسكن ويژه اين شهر را در مجموع 70 هزار واحد در دست كار داريم ، اظهار داشت: فعلا بنا داريم در تهرانسر حدود 10هزار واحد را بسازيم كه پيمانكار پروژه مشخص و با تجهيز كارگاه ، پي كني واحدها نيز آغاز شده است.
مدير عامل سازمان ملي زمين و مسكن با بيان اينكه اين واحدها براي متقاضيان واجد شرايط با درآمد متوسط شهر تهران ساخته خواهند شد در باره نحوه ثبت نام متقاضيان براي دريافت اين واحدها گفت: در حال حاضر پيش نويسي براي اين كار آماده شده است كه پس از تصحيح نهايي شرايط و نحوه ثبت نام به اطلاع متقاضيان مي رسد.
وي با بيان اينكه براي واحدهاي مسكوني ويژه تهران هم سند ثبتي شامل اعيان و عرصه داده خواهد شد ، افزود: ميزان آورده متقاضيان با توجه به نوع مصالح و امكانات موجود در واحدهاي مسكوني در دست ساخت تعيين مي شود اما به طور حتم ميزان آورده متقاضيان نسبت به ساير استان‌ها بيشتر خواهد بود.
معاون وزير راه و شهرسازي به برنامه سازمان ملي زمين و مسكن در سال جاري اشاره و تصريح كرد: امسال علاوه بر اينكه بايد 600 هزار واحد مسكوني مهر را در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر كشور به بهره برداري برسانيم؛ طرح مسكن ويژه تهران و ساخت 300 هزار واحد مسكوني شهري به شيوه خود مالك را نيز در دستور كار داريم .
مهرآبادي خاطر نشان كرد: با واگذاري 14 هزار و 500 واحد مسكوني كه در استان لرستان با حضور وزير راه و شهرسازي، تاكنون 260 هزار واحد مسكوني در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر به بهره برداري رسيده‌ است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار