آزمایش مقاومت دو گوشی Galaxy S3 و iPhone در برابر سقوط و پرتاب! (فیلم)

موسسه بیمه اسکوارترید (SquareTrade) چندین آزمایش سقوط واقعی را برای رسیدن به جواب این سوال که کدام گوشی مقاوم تر است انجام داده است. و شما با دیدن این فیلم می توانید شاهد این مقاسه جالب باشید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، این روزها عرصه رقابت و جدال بین دو شرکت Samsung و Apple داغ داغ است. و با خبر عرضه شدن Galaxy S3  و شباهت های زیادی که این گوشی با iPhone دارد، خیلی ها را بر آن داشته  تا مقایسه ی جدی تری از این دو محصول داشته باشند.


حتما میدانید که  Galaxy S3 سامسونگ این روزها طرفداران پروپاقرص خود را دارد و اگر جدال هایش با اپل پایان پذیرد، تا آخر ماه میلادی جاری نیز در بازار بزرگی به نام بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد.


و احتمالا شما هم از آن ددسته افرادی هستید که مانند ما کنجکاوید  که بدانید تبلیغات مطرح شده در خصوص دوام صفحه نمایش این گوشی تا چه حد واقعی و جدیست!

لازم به ذکر است : بر اساس ادعاهای این شرکت ،صفحه نمایش 4.8 اینچی «گلکسی‌اس 3» را یک محافظ صفحه نمایش «گوریلا گلس 2» محافظت می‌کند.

در این میان شاید بهترین آزمایش کننده این گونه ادعاها یک موسسه بیمه‌ای باشد که وظیفه بیمه این گونه دستگاه‌های دیجیتالی و یا بهتر بگوئیم گجت را بر عهده دارد. موسسه بیمه اسکوارترید (SquareTrade) چندین آزمایش سقوط واقعی را برای رسیدن به جواب سوالی که مطرح کردیم انجام داده است: گلکسی‌اس۳ در مقایسه با آیفون، چقدر بادوام است؟

در این چند آزمایش از موقعیت‌هایی که احتمال سقوط بیشتری در آنها است بهره گرفته شده و کارشناسان موسسه "اسکوارترید" از موقعیت‌هایی مانند افتادن ازنزدیک گوش، پرتاب گوشی به هوا توسط کودک و افتادن از روی ماشین به دلیل جاماندن بر روی آن بهره برده‌اند.

 در دو آزمایش از سه آزمایش انجام گرفته شده صفحه نمایش «گلکسی‌اس ۳» شکسته شد. فیلم را ببینید و نظر خودتان را بگوئید لطفا!

دانلود فیلم گوشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار