تبریز/

دولت با انکار گرانی مقابل خواست مراجع نایستد

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت با انکار گرانی مقابل خواست مراجع نایستد.

فلاحی باباجان، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، با بیان اینکه انکار وضع موجود در سخنان مسئولان دولتی نمی‌تواند نظر مردم و افکار عمومی را درباره عملکرد اقتصادی دولت تغییر دهد، گفت:دولت مقابل خواست مراجع نایستد و تورم را انکار نکند.

وی، با اشاره به افزایش دامنه انتقادات مراجع و آیات عظام از وضعیت اقتصادی موجود، افزود: دولت مقابل خواست مراجع نایستد و تورم را انکار نکند.

 نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، گفت: مشکلات اقتصادی مردم کاملأ محسوس است و نظر معاون اول رئیس جمهوری مبنی بر اینکه وضع معیشت مردم خوب است، غیر قابل قبول است.

 وی، همچنین با بیان اینکه همه شاهد افزایش قیمت‌ها و تورم هستند، تصریح کرد: بیکاری و گرانی موضوعی نیست که  بتوان آن را خیلی راحت در یک سخنرانی انکار کرد.

 فلاحی باباجان، ادامه داد: به عنوان یک انسان آزاد اندیش و نه یک مسئول، می‌توان سری به حاشیه شهر زد و وضعیت زندگی مردم را دید، در حال حاضر مردمی هستند که برای تهیه نان روز خود مشکل دارند؛ یک قشر عظیمی از جمعیت ایران در فشار اقتصادی هستند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم، با بیان اینکه افزایش قیمت و تورم  به مشکل بزرگ مردم  تبدیل شده است، تصریح کرد: مردم مرتبا با افزایش روزانه قیمت‌ها مواجه هستند و آرامش ندارند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انکار وضع موجود در سخنان مسئولان دولتی نمی‌تواند  نظر مردم و افکار عمومی را درباره عملکرد اقتصادی دولت تغییر دهد، گفت: یکسال از عمر این دولت باقی است و نمایندگان هم تعهد داده‌اند که منافع ملت و اقشار آسیب پذیر جامعه را در نظر بگیرند، بنابراین مجلس باید دولت را به استفاده از دلسوزان نظام و اقتصاددانان وادار کند.

فلاحی باباجان، با بیان اینکه نمایندگان این دوره از قشر سرمایه دار نیستند و طعم  گرانی و فقر را چشیده‌اند، توضیح داد: با تدبیری که مجلس نهم خواهد داشت و حساسیتی که  نسبت به وضعیت معیشت مردم از سوی نمایندگان دوره نهم وجود دارد، امیدواریم این وضعیت غیر قابل قبول اقتصادی هر چه زودتر اصلاح شود.

فلاحی باباجان، با اشاره به اظهارات دو هفته پیش رئیس جمهوری مبنی بر اینکه” ظلم است ملت ایران در این تراز زندگی می کنند” به اظهارات رحیمی (معاون رئیس جمهور) مبنی بر اینکه وضعیت زندگی مردم خوب است، نیز اشاره کرد و گفت: این تناقض گوئی‌ها به ضرر نظام  و مردم است، همه شاهد اظهارات متناقض دولتمردان هستند.

 این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم، با بیان اینکه با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود، گفت: باید مراقب بیان نظرات خود باشیم، بیگانگانی که نظاره گر وضعیت داخلی و اقتصاد کشور هستند روی این اظهار نظرات نظر می‌دهد و از آن سوء استفاده می‌کنند.

فلاحی باباجان، با بیان اینکه نمی توان روی این مسائل پرده کشید و فرافکنی کرد، گفت: باید مراقب صحبت کردن خود باشیم، امیدواریم معاون رئیس جمهور هم پاسخی به اظهارنظر اخیر خود داشته باشند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.