در پي استقبال مردم؛

فروش بيش از 85 درصد اوراق مشاركت در توسعه زير ساخت ها

با فروش بيش از 85 درصد اوراق مشاركت شاهد پيشرفت چشمگير پروژه هاي حمل ونقل در بخش هاي مختلف خواهيم بود.

به گزارش خبرنگار اقتصاي باشگاه خبرنگاران، احمد صادقي درآمد حاصل از اوراق مشاركت را در توسعه زيرساخت هاي كشور بسيار موثر عنوان كرد و گفت: با تزريق درآمد حاصل از عرضه اوراق مشاركت در سال گذشته كه بيش از 85 درصد آن به فروش رفت به پروژه هاي زيرساختي كشور، شاهد پيشرفت چشمگير پروژه هايي چون راه آهن قزوين-رشت، راه آهن گرگان-گنبد، آزادراه ساوه-همدان، آزادراه منجيل-رودبار و... بوده ايم.

مديرعامل شركت ساخت و توسعه تصريح كرد: هم اكنون 10هزار و 500 كيلومتر راه آهن ، 5 هزار كيلومتر بزرگراه و بيش از سه هزار كيلومتر آزاد راه در سراسر كشور در دست ساخت است كه اعتبارات تازه روند اجرايي اين طرح را شتاب بخشيده و موجب نزديك شدن زمان بهره برداري از آنها خواهد شد.

وي استقبال از اوراق مشاركت وزارت راه و شهرسازي نسبت به ساير نهادهاي عرضه كننده اوراق مشاركت را بسيار چشمگيردانست و گفت: اين امر نشانه علاقه مردم به توسعه راهها و عمران و آباداني كشور است.

معاون وزير راه و شهرسازي گفت: با توجه به استقبال مردم از اوراق مشاركت طرح توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور، عرضه اين اوراق 27 و 28 خرداد نيز در شعب بانك تجارت ادامه پيدا خواهد كرد.

شايان ذكر است مقرر بود عرضه مرحله اول اوراق مشاركت طرح توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور در سال 91 از 20 تا 26 خرداد ماه صورت گيرد كه با توجه به استقبال مردم عرضه اين اوراق دو روز ديگر يعني 27 و 28 خرداد نيز ادامه پيدا خواهد كرد. اين اوراق با سود علی الحساب سالیانه ۲۰ درصد، معاف از مالیات، بی‌نام و بازپرداخت در سررسید توسط دولت تضمین و امکان بازخرید تا یک سال ۱۸ درصد و بیش از یک سال 5. 19 از طریق کلیه شعب بانک تجارت کشور به فروش می‌رسد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار