بازی سیاووش بر اساس شاهنامه فردوسی تولید شد

بازی رایانه ای سیاووش بر اساس داستان های حماسی شاهنامه و با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در استودیو بازی سازی «سورنا» تولید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بازی که با هدف معرفی بخشی از فرهنگ ملی و بومی بر اساس داستان های متون کهن ایران زمین شکل گرفته، یک بازی صد در صد ایرانی و تولید شده با توان و فناوری بومی است.
داستان این بازی روایتگر کشته شدن سیاووش توسط افراسیاب و انتقام گیری پسرش کیخسرواست. سیاووش از قدرتمندترین فرماندهان ارتش توران است. و هر کسی توان مقابله با او را ندارد. او از مرزهای توران نگهبانی می کند.کیخسرو فرزند سیاووش، مهمترین شخصیت این بازی است که به خون خواهی پدر بر می خیزد.
بازی سیاووش که برای گروه سنی بالای 12 سال طراحی شده است یک بازی اکشن و نقش آفرینی است که با طرح معماهای خاص در مراحل مختلف و استفاده از آیتم ها (سلاح، زره و..) توسط قهرمان، فرصت بازی در فضای تخیلی باستانی ایران و توران را به بازیکن می دهد.
در شخصیت پردازی این بازی که تولید آن سه سال زمان برده علاوه بر شاهنامه از متون کهن دیگری چون بندهش و اوستا استفاده شده است.
بازی رایانه ای سیاووش در دومین نمایشگاه بین المللی بازی های رایانه ای تهران که 6 الی 10 تیرماه سال جاری در مصلای بزرگ امام خمینی برگزار می شود به علاقه مندان ارایه خواهد شد. زمان رسمی انتشار این بازی اوایل تابستان 1391 است./ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۴:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
به تولید کنندگان خوش ذوق این بازی تبریک می گم. چی بهتر از شاهنامه و شخصیت های اسطوره ای ایران باستان با توان داخلی . موفق باشید
آخرین اخبار