اعتراض مربی آلمانی به مسئولان استقلال؛

نه تماسی گرفتید و نه 55 هزار دلار بدهی را دادید

میشائیل هنکه، مربی آلمانی تیم استقلال در کشورش بسر می برد، اما با اعتراض مسئولان این تیم روبرو شده و واکنش تندی به این شرایط اعلام و نشان داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هنکه در زمان پایان فصل استقلال را ترک و به کشور آلمان سفر کرد، اما این در حالی است که وی با استقلال قرارداد امضای کرده بود و یک سال از مدت این قرارداد باقی مانده است این مربی در انتظار تماس مسئولان تیم استقلال قرار داشت، اما آبی ها اقدامی و انجام ندادند تا هنکه برای دریافت مبلغ قراردادش اقداماتی را انجام دهد.

گفتنی است: مربی آلمانی تیم استقلال که توقع داشت مسئولان با وی تماس برقرار کرده و خواستار حضورش در تیم فصل آینده شوند، با شرایط خاص روبرو شده و خواستار دریافت مبلغ 55 هزار دلار پولش شده است تا هر چه سریعتر با آبی ها تسویه حساب کند.

این در حالی است که استقلالی ها در خصوص تسویه حساب با این مربی اقدامی را انجام ندادند و اعلام داشتند که وی بدلیل عدم بازگشت به ایران دچار تخلف شده است، اما مدیر برنامه های هنکه مشغول بررسی شرایط است و مدعی شده که آبی ها برای پرداخت پول هنکه بهانه تراشی می کنند زیرا وی می داند که امیرقلعه نوعی خواستار حضور این مربی در تیمش نیست و مربیان خود را انتخاب و معرفی کرده است، اما باشگاه بهانه تراشی می کند تا هنکه را به ایران بکشاند و مبلغ مالی اش را پرداخت نکند.

از طرفی امیرقلعه نوعی پس از این به مدیران استقلال اعلام کرد که به حضور مربی خارجی نیاز ندارد زیرا وی تمایلی به استفاده از تجربیات مربیان خارجی ندارد و حضور آنها را برای تیمش مؤثر نمی داند، وی به همین دلیل مجیدصالح را به عنوان دستیار اول خود معرفی کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار