رادیو همراه با داوطلبان تا لحظه آخر

شبكه هاي راديويي در ايام باقی مانده تا زمان برگزاری آزمون سراسری با برنامه های متنوع، به تبیین برنامه ریزی صحیح برای داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال 91 می پردازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي صدا، شبکه های مختلف رادیویی برای ایام باقی مانده، تا زمان برگزاری آزمون سراسری سال 91 اقدام به تهیه و پخش برنامه های متنوع و مطلوب برای داوطلبان کنکور سراسری می کنند.
این شبکه ها با استفاده از کارشناسان مجرب به موضوعاتی چون: نحوه استفاده از زمان و چگونگی تست زدن صحیح ، مشاوره تحصیلی در زمینه کنکور ، گفتارهایی برای داوطلبان و برنامه ریزی صحیح برای آزمون سراسری می پردازند.
رادیو های ایران ،فرهنگ، جوان، تهران و سلامت از جمله شبکه هایی هستند که در زمینه اطلاع رسانی مناسب برای داوطلبان  آزمون سراسری سال 91 به تولید و پخش برنامه های مرتبط می پردازند که نام، روز و ساعت پخش برنامه های آنها عبارتند از :
رادیو ایران: با برنامه « زنگ برنامه ریزی » به مدت 30 دقیقه از شنبه تا چهارشنبه  ساعت 16:30 دقیقه به مسائلی چون نکته سنجی، کنترل استرس، برنامه ریزی صحیح برای شرکت در آزمون ، چگونگی آماده شدن برای آن ، کنترل زمان در حین آزمون، حفظ خونسردی و اعتماد به نفس در آزمون سراسری می پردازد.
رادیو فرهنگ: با برنامه « کنکور آسان است» به مدت 180 دقیقه از روزهای شنبه تا جمعه ساعت 24:00 به مشاوره تحصيلي در زمينه کنکور می پردازد. این برنامه که با هدف آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در آزمون سراسری  دانشگاه ها تولید شده است هر شب از ساعت 24 تا 3 بامداد پخش می شود و به تدریس دروس پایه از اول دبیرستان تا پیش دانشگاهی اختصاص دارد.تدریس دروس تنها بخشی از این برنامه است، مرور درس ها و تست های مرتبط با هر یک از دروس کنکور، بخشی دیگر از این برنامه است .گفتنی است این برنامه تکنیک های تست زنی و روش های مطالعه را برای دانش آموزان آموزش می دهد .کنکور آسان است از کارشناسانی نظیر اساتید دانشگاه و کارشناسان و صاحبنظرن برجسته این حوزه استفاده می کند.
برجسته ترین افراد پذیرفته در کنکور های پیشین که موفق به کسب رتبه های تک رقمی و حتی دو رقمی در کنکور شده اند نیز میهمانان این برنامه هستند که روش های موفقیت خود در کنکور را برای شنوندگان بازگو می کنند.
رادیوجوان:  با برنامه « کنکور آسان است» از شنبه تا پنج شنبه به مدت 150 دقیقه ساعت 22 برنامه های آموزشی خود را در زمینه ابعاد مختلف آزمون سراسری به اطلاع داوطلبان می رساند.
رادیو تهران: با برنامه « صبح تهران» از شنبه تا پنج شنبه به مدت 5 دقیقه رأس ساعت  7:00 به گفتارهایی برای کنکوریها و تب کنکور در روزهای باقی مانده می پردازد و همچنین این شبکه با پخش برنامه « عصر بخیر تهران» از شنبه تا چهارشنبه به مدت 10 دقیقه رأس ساعت 16:00 به شوخی با داوطلبان کنکور می پردازد.
رادیو سلامت: با سه برنامه « آسان بیاموزیم» از 16 تیرماه روزهای جمعه به مدت 30 دقیقه و رأس ساعت 30/23  دقیقه و همچنین برنامه « زندگی جاریست » در تاریخ 3 تیرماه به مدت 30 دقیقه رأس ساعت 10:30 دقیقه و برنامه « سایبان آرامش » در تاریخ 29 خرداد ماه به مدت 40 دقیقه و رأس ساعت 13:20 دقیقه به تشریح نکات ظریف در خصوص نحوه آماده شدن  برای شرکت در کنکور سراسری می پردازد.
شایان ذکر است شبکه های مذکور مجموعاً با هشت عنوان برنامه و مدت زمان 1830 دقیقه به ارائه برنامه های آموزشی برای داوطلبان کنکور سراسری می پردازند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار