صدای یک هشتم نهایی یورو 2012 در رادیو

شبكه هاي راديويي همگام با برگزرای مسابقات فوتبال یورو 2012 به ارائه گزارش لحظه به لحظه از این مسابقات برای علاقمندان فوتبال می کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي صدا، شبکه های رادیویی ورزش ، جوان ، البرز، تهران، سلامت و صدای آشنا همزمان با برگزاری مسابقات فوتبال یورو 2012 با استفاده از کارشناسان با تجربه و خبره این حوزه اقدام به تولید و پخش برنامه هایی برای پوشش مناسب ابعاد مختلف این رویداد ورزشی می کنند.
رادیو ورزش: با برنامه« فوتبال در قاره سبز» در روزهای شنبه تا پنجشنبه از 19 تا 30 خرداد ماه و همچنین از اول تا یازدهم تیرماه پخش برنامه دارد که ابعاد مختف این رویداد ورزشی را پوشش می دهد .
برنامه «چهاردهمین جام» دیگر برنامه این شبکه است که از 20 تا 31 خردادماه و از اول تا دوازدهم تیرماه پخش می شود.
رادیو جوان: با برنامه «ایستگاه ورزش » از شنبه تا چهارشنبه و همچنین برنامه های « تیتر داغ» « جوان ایرانی سلام» از شنبه تا پنج شنبه ابعاد مختلف این مسابقات را بررسی می کند.
رادیو البرز : با« برنامه 18000 »از تاریخ 20 تا 31 خردادماه و از 1 تا 11 تیرماه نگاهی به مسابقات فوتبال یورو  2012 دارد . برنامه دیگر این شبکه « رويدادهاي البرز» است که در همین تاریخ ها پخش می شود .
رادیو تهران: با برنامه های « صبح تهران » از شنبه تا پنج شنبه ، « عصر بخیر تهران » از شنبه تا چهارشنبه،
«ورزش از رادیو تهران» از شنبه تا پنج شنبه و برنامه های « مثبت 94» و «بی حاشیه با ورزش» در جمعه ها به ارائه خبرهای مسابقات یورو 2012 ، تحلیل برگزاری این مسابقات و اتفاقات شنیدنی آن می پردازند.
رادیو سلامت: با برنامه های « ورزش همگانی» در روز های جمعه، « سلام جوانی » از شنبه تا چهارشنبه و
« اینجا برای زندگی است» در تاریخ 6 تیرماه به ارائه ابعاد مختلف و گوناگون این مسابقات می پردازد.
رادیو صداي آشنا: با برنامه « زنگ ورزش» از دوشنبه تا جمعه و تا پایان برگزاری مسابقات به صورت آیتمی به موضوع مسابقات فوتبال یورو 2012 می پردازد.
شایان ذکر است این شبکه ها مجموعاً 17 عنوان برنامه را به مدت 2343 دقیقه در ایام برگزاری مسابقات فوتبال یورو 2012 به سمع مخاطبان می رسانند./ي2
برچسب ها: رادیو ، یورو ، یک هشتم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار