طناب دار بر گردن 4 متجاوز به عنف / جزئيات جنايت هاي 4 اعدامي در پايتخت

چهار متجاوز به عنف در سحرگاه چهارشنبه 31 خرداد ماه در چهار راه ميثم ميدان محلاتي تهران به دار مجازات آويخته شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران ، نخستین اعدامی پسر جوانی بود که پس از ربودن دختر دانشجویی در 16 دی‌ماه سال 87 او را مورد آزار و اذیت قرار داد .
مرد شیطان صفت دختر جوان را مورد ضرب و شتم قرار داد و تهدید کرد اگر سر و صدا کند او را خواهد کشت و سپس نقشه شوم خود را اجرا کرد.
دومین محکوم به مرگ یک زندانی بود که با شناسایی همسران همبندی‌های خود آنها را مورد تجاوز قرار می‌داد. نخستین شکایت سال 87 علیه مجرم خطرناک در دادسرای کرج مطرح شد. زن جوانی به بازپرس جنایی گفت: همسرم مدتی را در زندان بود و در آنجا با مردی به نام "ایمان" آشنا شد. یک روز ایمان سراغ من آمد و مدعی شد همسرم خیانت کرده و با زن جوانی ارتباط پنهانی دارد قرار شد شامگاه دیروز او به دنبالم بیاید تا به محل قرار شوهرم با هوویم برویم. حدود ساعت 10 شب به مقابل خانه‌مان آمد و وقتی در را برایش باز کردم با تهدید مرا مورد تجاوز قرار داد. پس از این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این رابطه را آغاز کرده و با دو پرونده مشابه دیگر روبرو شدند. در این دو ماجرا نیز مرد زندانی سراغ همسران همبندی‌های خود رفته و نیت شیطانی‌اش را اجرا کرده بود. مرد متجاوز پس از دستگیری و محاکمه در شعبه 80 دادگاه کیفری استان البرز به اعدام محکوم شد که حکم او در شعبه 11 دیوان عالی کشور به تایید رسید.
سومین اعدامی امروز مردی بود که زن جوانی را در میدان آزادی به عنوان مسافر سوار خودروی پژوی خود کرده و او را پس از ربودن مورد آزار و اذیت قرار داد.
آخرین اعدامی امروز مرد 35 ساله‌ای به نام "بهزاد" معروف به جبارسینگ بود که کلکسیونی از جرایم خشن مانند آدم ربایی، سرقت مسلحانه، مواد مخدر، شرارت، تهدید با چاقو، خرید و فروش اسلحه، سرقت احشام و تجاوز به عنف را در پرونده تبهکاری‌اش داشت. او در آخرین جنایت خود پسر جوانی را سوار موتورسیکلتش کرده و به یک دامداری در حوالی ورامین کشاند. او پس از آزار و اذیت پسرنوجوان او را تهدید کرد اگر موضوع را به کسی بگوید نقشه قتلش را اجرا می‌کند. جبارسینگ پس از محاکمه در شعبه 72 دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شد که قضات شعبه 20 دیوان عالی کشور حکم را تایید کردند.
بر اساس گزارش خبرنگار ما 4 متجاوز به عنف ساعت 4 صبح به محل اجرای حکم در چهارراه میثم اتوبان شهید محلاتی منتقل شده و پس از قرائت حکم از سوی قاضی اجرای احکام دادسرای جنایی پای چوبه دار قرار گرفتند. حدود 3 هزار نفر از اهالی و تعدادی از شاکیان در محل اجرای حکم حضور داشتند که با شعارهایی از قوه قضائیه به خاطر اجرای حکم متجاوزان به عنف تشکر می‌کردند./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار