دبیر جدید فدراسیون والیبال

به مربیگری حرفه ای فکر نمی کنم / از درخشنده قول همکاری گرفتم

محمود افشاردوست مربی اسبق تیم ملی والیبال از محمدرضا داورزنی به طور رسمی ابلاغ خود را به عنوان دبیر فدراسیون دریافت کرد.

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود؛ به طور رسمی کار خود را در پست دبیری از هفته آینده آغاز خواهم کرد، هنوز در محل فدراسیون مستقر نشده و کارم را آغاز نکرده ام.

وی گفت: در پست دبیری باید یکسری کارها از جمله میزبانی ها، برگزاری اردوهای تدارکاتی، اعزام تیمهای ملی به کشورهای مختلف را مطابق برنامه ریزی اولیه انجام داد. به طور کلی باید طبق تقویم اجرایی فدراسیون عمل کرد و به فکر اجرای دقیق آن باشیم.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون برنامه های تقویم اجرایی فدراسیون به طور دقیق انجام شده و با حضور من هم این روند ادامه خواهد یافت. از روز گذشته سعی کردم با مطالعه اساسنامه فدراسیون و آئین نامه لیگ باشگاهی اطلاعات خود را در اور اجرایی فدراسیون ارتقا دهم.

**دبیری فدراسیون از والیبال فنی جدا نیست

افشاردوست درخصوص ادامه فعالیتش به عنوان مربی والیبال گفت: من به هیچ عنوان از کسب اطلاعات فنی روز والیبال دنیا غافل نمی شوم، باتوجه به آنکه /ع.ل

در دانشگاه هم تدريس مي كنم نمي توانم از واليبال فني جدا شوم اگر بخواهم كارها درست انجام شود بايد اطلاعات حرفه اي خود را ارتقا داده و مطابق روز عمل كنم.

البته بايد بگويم من در دانشگاه هم كار آموزش و مربيگري دارم.

** از حضورم در سايپا بي خبرم

دبير جديد فدراسيون واليبال در پاسخ به اين سوال كه آيا به عنوان مربي در تيم سايپا در ليگ برتر امسال حضور خواهد داشت؟ اظهار داشت : متاسفانه من از قرارداشتن نامم در ليست اعضاي كادر فني سايپا بي خبر بودم البته برخي بازيكنان اين تيم در روزهاي گذشته طي تماس هايي كه با من داشتند به نوعي در صدد تبريك گفتن در خصوص مربيگري در تيم سايپا بودند اما در مقابل آنها هم ابراز بي اطلاعي كردم تا كنون هيچ يك از مسئولان باشگاه سايپا و حتي فرهاد اعرابي كه به عنوان گزينه سرمربيگري اين تيم انتخاب شده با من درخصوص مربيگري صحبتي نكرده اند.

وي تصريح كرد: با توجه به آنكه از اين پس كار خود را در فدراسيون به عنوان دبير دنبال مي كنم به هيچ عنوان به كار مربيگري در سطح حرفه اي و تيم هاي ليگ برتري فكر نمي كنم.

** ازتجربيات گران بهاي درخشنده استفاده مي كنم

محمود افشاردوست گفت: سعيد درخشنده دبير پيشين فدراسيون واليبال يكي از افراد با تجربه در اجراي امور محسوب مي شود من به طور كامل در اجراي كارها و فعاليتم از تجارب گران بهاي وي استفاده خواهم كرد طي صحبتي كه روز گذشته با درخشنده انجام دادم از وي قول همكاري و كمك را گرفتم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار