بزرگراههای منطقه 15 ایمن سازی شد

شهرداری منطقه 15 با اجرای اقدامات متعدد ترافیکی در سال گذشته اقدام به ایمن سازی بزرگراهها ، معابر و همچنین افزایش ضریب ایمنی شهروندان کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با پیش بینی به عمل آمده این روند به صورت گسترده و در سال جاری نیز اجرا خواهد شد.
سید جلال حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 15 در این خصوص یادآور شد: در راستای ایمن سازی بزگراهها و معابر در سال گذشته 25 مورد اصلاح هندسی،‌حدود 500 کیلومتر خط کشی محوری، خط کشی بیش از یک هزار بلوک عابر پیاده و 300 ایستگاه اتوبوس و بیش از یک هزار و 100 مورد نوشتار و فلشی اجرا شده است.
حسینی افزود: نصب، بازسازی و نگهداری 90 چراغ راهنمایی و رانندگی،‌نصب و نگهداری حدود چهار هزار عدد علائم ایمنی و راهنمایی و رانندگی، نصب و نگهداری یک هزار و 400 متر مربع تابلوی شناسایی و تعیین مسیر و نصب و تعمیر و نگهداری سه هزار و 500 جانپناه ایمنی و گاردریل و نصب، تعمیر و نگهداری چهار هزار و 800 متر طول نرده از دیگر فعالیتهای این حوزه می باشد.
در ادامه این گزارش علیرضا حلاجیان معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 در ارتباط با اقدامات اجرایی در زمینه افزایش ضریب ایمنی عابران پیاده گفت: نصب شش دستگاه پل هوایی عابر پیاده و 110 دستگاه سرپناه ایستگاه اتوبوس، تعمیر و نگهداری 45 پل عابر و تعمیر و نگهداری 150 سرپناه ، احداث یک هزار و 720 متر مربع معبر جهت معلولین و سالمندان، احداث توسعه و ساماندهی پنج پایانه و توقفگاه و نصب 150 مورد پل عابر پیاده هم سطح ایستگاه اتوبوس از فعالیتهای این حوزه در سال گذشته بوده است.
حلاجیان خاطر نشان کرد: ارائه آموزش ترافیکی به 38 هزار دانش آموز با هدف ارتقا فرهنگ عبور و مرور و آموزش سه هزار و 760 موتور سوار برای فرهنگ سازی از دیگر عملکردهای معاونت حمل و نقل و ترافیک در راستای جامعه ایمن در سال 90 می  باشد./ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار