بيانيه ارتش به مناسبت روز پاسدار و جانباز:

ارتش و سپاه به هر گونه تهديد پاسخي كوبنده خواهند داد

ارتش جمهوري اسلامي در بيانيه اي تأکيد کرد: امروز ارتش در سايه همدلي با ساير نيروهاي مسلح كشور، به ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اوج آمادگي قرارداشته و هرگونه تهديدي را با اقتدار، پاسخي كوبنده خواهد داد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، ارتش جمهوي اسلامي ايران با صدور بيانيه‌اي فرا رسيدن سوم و چهارم شعبان المعظم سالروز ميلاد با سعادت امام حسين (ع) و حضرت اباالفضل العباس (ع) روز پاسدار و جانباز را گرامي داشت.

متن بيانيه به اين شرح است:

حافظه تاريخي انقلاب، سرشار از لحظاتي است كه همدلي و يكپارچگي نيروهاي مسلح و مردمي در دفاع از ميهن اسلامي و تحقق آرمان هاي انقلابي امام خميني(رضوان الله تعالي عليه) قدرت هاي سلطه طلب را به وحشت انداخته و به خاك ذلت نشاندند و اقتدار نظامي، سياسي و البته آزادي و آزادگي را به تأسي از سرور و سالار آزادگان، حضرت اباعبدالله الحسين(ع) در قالب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به جهانيان ارزاني داشتند.

بدون ترديد همدلي ارتش و سپاه به عنوان مدافعان هوشيار حريم ولايت در مقاطع گوناگون در راه صيانت و حفظ دستاوردهاي انقلاب بزرگ مردم ايران و گذر توام با اقتدار از تحريم ها و انواع توطئه ها و تهديدات سخت و نرم بسيار گسترده و پيچيده در مواجهه با چالش هاي داخلي و خارجي، ستودني و تحسين برانگيز است.

امروز نيز سپاه پاسداران، اين نهاد انقلابي- مردمي در سايه رهبري‌ها و تدابيرفرماندهي معظم كل قوا، همگام با ساير نيروهاي مسلح با هوشياري و اقتدار كامل در تمام عرصه ها پاي به ميدان جهاد گذاشته و با پيشرفت روزافزون در علوم مختلف، موجبات خودكفايي و خوداتكايي را به ويژه درصنايع دفاعي براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فراهم نموده است.

جانبازان عزيز ميهن اسلامي مان نيز با شجاعت و ايثار خود در دوران دفاع مقدس و سال هاي پس از آن همچون نگيني درخشان بر پهنه آسمان اين سرزمين مي‌درخشند و با تأسي از جانباز دشت كربلا، حضرت اباالفضل العباس(ع) نزد ملت سربلند ايران اسلامي، به الگوي ماندگار صبر و ايثار تبديل شده‌اند.

ارتش جمهوري اسلامي ايران ضمن تبريك به مناسبت فرارسيدن اين ايام خجسته به بزرگ جانباز انقلاب، امام خامنه اي عزيز(مدظله العالي)، پاسداران غيور، جانبازان عزيز و ملت سربلند ايران اسلامي و همچنين سربازان گمنام امام زمان(عج) اعلام مي‌دارد: امروز ارتش در سايه همدلي با ساير نيروهاي مسلح كشور، به ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با عنايت الهي و بهره‌گيري از توانمندي‌هاي بومي خود در اوج آمادگي قرارداشته و هرگونه تهديدي را با اقتدار، پاسخي كوبنده خواهد داد.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار