لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور؛

آملی ها صدر نشینی خود را حفظ کردند

هفته دوم از دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور امشب 14 دی با برگزاری شش دیدار در استان های مختلف کشور دنبال شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در هفته دوم از نیم فصل دوم لیگ دسته یک تیم والیبال شیروان 3 بر 2 از سد تیم والیبال هلال احمر قم عبور کرد.

تیم والیبال شفق اردکان نیز با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست تیم والیبال شهرداری زاهدان شد در سیرجان نیز تیم گل گهر این شهر در سه ست متوالی با پوئن های (25 بر 23)، (25 بر 20) و (25 بر 23) تیم والیبال راه و ترابری اصفهان را مغلوب کرد.

در گروه ب این مسابقات نیز تیم صالحین ساری مقابل تیم والیبال کاله جوان با نتیجه سه بر یک شکست خورد. تیم والیبال صنعت گاز سرخس نیز در برابر تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد سه بر یک نتیجه را واگذار کرد.

تیم شهرک های خراسان شمالی مقابل تیم عصر چوب زنجان با نتیجه سه بر صفر پیروز شد.

گفتنی است، در پایان هفته دوم از دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور تیم والیبال کاله آمل با 22 امتیاز جایگاه خود در صدر جدول رده بندی را حفظ کرد.

تیم والیبال گل گهر سیرجان با کسب 17 امتیاز و تیم بازرگانی جواهری گنبد با 18 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول رده بندی قرار گرفت./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار