رودهن/

ایران به قدرتی هسته‏ ای تبدیل شده است

امام جمعه رودهن گفت: دیگر دوره تحمیل خواسته‏ های استکباری غرب بر ایران با استفاده از ابزار زور و قدرت وجود ندارد، چرا که ایران به قدرتی هسته ‏ای تبدیل شده است.

حجت ‏الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خوشبختانه امروز قدرت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در این مرز و بوم اسلامی بر همه جهانیان عیان شده است.

وی ادامه داد: این توان ناشی از قدرت ایمان و اراده در قالب بازداشت تیم‏ های متعدد تروریست وابسته به استکبار جهانی و رژیم اشغال‏ گر قدس و همچنین دستگیری قاتلان شهیدان احمدی ‏روشن، قشقایی و... جلوه‏ گر شد.

وی در تشریح تغییرات موجود در روند مذاکرات ایران و غرب بیان داشت: روند مذاکرات ایران و گروه 1+5 به تدریج با تغییر نگاه ناشی از استقامت امت اسلامی، درایت رهبر فرزانه انقلاب و هوشمندی گروه مذاکره‌ کننده ایرانی در طرف مقابل همراه شد.

توسلی تصریح کرد: در نخستین روزهای آغاز این سلسله مذاکرات، استکبار جهانی با رویکرد همیشگی سلطه‏ طلبانه خود، ایران را برای برخورداری از کوچک‏ ترین حقوق مندرج در قوانین بین ‏المللی آژانس هسته ‏ای نیز محق نمی ‏دانست.

امام جمعه رودهن اضافه کرد: اما پس از مقاومت امت اسلامی در رویارویی با زیاده‏ خواهی‏ های نظام سلطه و تداوم روند توسعه انرژی هسته ‏ای تا مرز غنی‏ سازی 20 درصدی اورانیوم، حال شاهد تغییر رویکردی اساسی در جریان کلی مذاکرات هستیم.

وی افزود: گروه مذاکره ‏کننده ایرانی در حالی گام در عرصه مذاکرات مسکو می‏ گذارد که این نشست را تنها مسیری برای تداوم همکاری‏ ها در چارچوب قوانین ان.پی.تی تصور می ‏کند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.