بجنورد/

سيل 34 ميليارد و 30 ميليون ريال به راههاي خراسان شمالي خسارت زد

مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي خراسان شمالي گفت: در جريان سيل روزهای گذشته در اين استان به راهها و ابنيه فني 34 ميليارد 30 ميليون ريال خسارت جدي وارد شد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، علي اصغر بديعي مقدم اظهار داشت: سيل در شهرستان بجنورد بيشترين خسارت را به راهها و ابنيه فني جاده ها وارد كرده است.

وي با بيان اينكه 20 ميليارد ريال خسارت سيل به محورهاي روستايي شهرستان بجنورد بوده ، افزود: عمده خرابي ها و خسارت ناشي از سيل مربوط به بخشهاي رازو جرگلان، مركزي و حصارگرمخان بوده است.

وي گفت: در جريان اين سيل راههاي ارتباطي برخي از روستاههايي كه قطع شده بود با تلاش راهداران اداره راه و شهرسازي شهرستانهاي بجنورد و مانه و سملقان به صورت گذر موقت بلافاصله بازگشايي شد.

قائم مقام راه و شهرسازي خراسان شمالي همچنين خسارت وارده به راههاي شهرستان مانه و سملقان را 14 ميليارد و 30 ميليون ريال ذكر وتصریح کرد: تمامي راههاي روستايي بخش مانه و روستاهاي ملاحسن، امند، دوراهي حسن سو – كريك، محورهاي حسن سو و حسن مست و محور انحرافي كنارگذر پل در جاده آشخانه به شهرآباد دچار خسارت جدي شدند.

به گفته بديعي مقدم هم اكنون تمامي راههاي روستايي خراسان شمالي باز است و هيچ گونه مشكلي در تردد وسايل نقليه وجود ندارد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.