ناكامي 7 ساق زورگير در ادامه فعاليت‌هاي مجرمانه

با انهدام باند سارقان زورگير،‌ هفت عضو اين باند دستگير و روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران از مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان قم، با وقوع چندين فقره سرقت و زورگيري در شهر ماموران مبارزه با سرقت پليس آگاهي با تشكيل پرونده دستگيري متهمان را در دستور كار خود قرار دادند.

با توجه به حساسيت موضوع ماموران گشت‌هاي محسوس و نامحسوس انتظامي را فعال و با حضور در محل‌هاي جرم موفق به شناسايي يكي از سارقان به نام محمدجواد آشنا شدند.

در عملياتي ديگر نيز عوامل فوق با مظنون شدن به يك دستگاه پژو 405 آن را متوقف و در بازرسي‌هاي به عمل آمده پنج كيلوگرم حشيش را كشف و راننده را دستگير كردند.

در سومين عمليات پليسي نيز ماموران با دستگيري راننده يك دستگاه پرايد و سرنشين آن هفت كيلوگرم ترياك و حشيش را كشف و ضبط كردند.

افراد دستگير شده به مراجع قضايي معرفي شدند.

كشف 50 كيلوگرم ترياك حاصل تلاش پليس در سه عمليات ضربتي پليس شهرستان ياسوج چنين اجراي طرح ايست و بازرسي در يكي از مبادي استان به يك دستگاه سمند مشكوك و با صدور دستور ايست آن را متوقف كرد.

در بازرسي از اين خودرو 25 كيلوگرم ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي جاسازي شده بود كشف و سه سرنشين آن دستگير شدند پليس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامي ديگر با انجام اقدامات اطلاعاتي در جريان فعاليت فردي به نام سالار در امر تهيه و توزيع مواد مخدر قرار گرفت كه با ردزني و شناسايي اين فرد در نهايت نامبرده دستگير و از مخفيگاه وي 15 كيلوگرم ترياك كشف شد همچنين در عملياتي ديگر ماموران با دستگيري فردي كه در حال توزيع مواد مخدر بود موفق به كشف 10 كيلوگرم ترياك در بازرسي بدني از وي و مخفيگاهش شدند.

افراد دستگير شده در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند.

110 سوداگر مرگ روانه زندان شدند

پليس شهرستان شاهين‌شهر اصفهان در جهت ا جراي طرح برخورد با توزيع‌كنندگان مواد مخدر و جمع‌آوري معتادان طرحي را به مدت 48 ساعت به اجرا در آورد.

در اجراي اين طرح ماموران با به كارگيري تمام توان پليس و گشت‌زني‌هاي پياپي به صورت محسوس و نامحسوس موفق به دستگيري 110 سوداگر معتاد و تهيه و توزيع كننده مواد مخدر و خرده‌فروش شدند.

افراد دستگير شده پس از تشكيل پرونده در اختيار مراجع قضايي قرار گرفتند./ز

 

برچسب ها: باند ، سارقان ، زورگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار