مصري ها نگران اخبار ضد و نقيض از وضعيت مبارک

در حالی كه مردم مصر بیم آن دارند كه نیروهای نظامی با تعلل در اعلان نتایج انتخابات بخواهند آن را به نفع خود دستكاری كنند، خبرهای ضد و نقیض درباره وضعیت جسمانی حسنی مبارك و ارتباط احتمالی آن با شرایط حساس كنونی، بر نگرانی ها افزوده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه تلویزیونی فرانس 24 ،در حالی كه دو روز از انتقال حسنی مبارك به بیمارستان می گذرد،‌اما خبرها درباره وضعیت جسمانی وی ضد و نقیض است.

نیروهای امنیتی و ارتش با حضور سنگین در مقابل و اطراف بیمارستانی كه مبارك در آن بستری شده است، اجازه ورود هیچ خبرنگاری را نمی دهند و از خروج كوچكترین خبری درباره وضعیت جسمانی وی به خارج از بیمارستان جلوگیری می كنند.

در حالی كه منابع دیپلماتیك سه شنبه شب از مرگ مغزی مبارك خبر دادند، اما ارتش بلافاصله این موضوع را تكذیب و اعلام كرد وی در كُما به سر می برد و پزشكان تلاش می كنند او را به زندگی برگردانند.

فرانس 24 افزود: شفاف نبودن اطلاعات در باره وضعیت جسمانی مبارك و همچنین تعلل در اعلان نتایج انتخابات ریاست جمهوری بر نگرانی های هواداران اخوان المسلیمن مصر افزوده است چرا كه آنها بیم آن دارند كه نظامیان بخواهند نتایج انتخابات را به نفع خود دستكاری كنند.

نتیجه انتخابات ریاست جمهوری مصر قرار بود امروز  اعلام شود اما شورای نظامی بدون هیچ توضیحی آن را به تاخیر انداخت.

حسنی مبارك دیكتار سابق مصر سه شنبه شب دچار سكته مغزی شد و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.

برچسب ها: مصر ، مبارک ، نگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار