افزايش بازداشت زنان و دختران در بحرين

حملات نظاميان رژيم آل خليفه به کودکان و همچنين بازداشت زنان و دختران افزايش يافته و کنترل امنيتي نظاميان آل خليفه بر تعدادي از مناطق بحرين نيز تشديد شده است .

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ؛ ائتلاف جوانان انقلاب چهاردهم فوريه نيز از حکومت نظامي اعلام نشده در بحرين خبر داد.

کودکان نيز از اقدامات سرکوبگرانه  حکومت بحرين در امان نمانده اند زيرا آنان نيز همانند ديگر اقشار ملت بحرين بر دستيابي به حقوقشان پافشاري مي کنند.
احمد النهام که چند روز پيش گلوله ساچمه اي به چشم چپش اصابت کرد و براي درمان به خارج منتقل شد،‌ بهبود يافته است.
جمعيتهاي سياسي مخالف بحريني گفتند آنچه براي  اين کودک رخ داده  بيانگر اوضاع امنيتي کودکان بحريني است.

جمعيتهاي مخالف ديروز در نشست ابراز همبستگي با زهراء الشيخ که در بازداشت است تأکيد کردند بازداشت دختران و زنان در بحرين رو به افزايش است.

هادي موسوي از رهبران جمعيت اسلامي وفاق ملي بحرين در اين نشست گفت: «زنان در کنار مردان در صحنه حضور دارند. همين که زني از بازداشتگاه خارج مي شود زن ديگري بازداشت و زنداني مي شود زيرا حرکت مردمي ادامه دارد».

زينب الشيخ خواهر زهراء گفت: «تو سربلند از زندان آزاد خواهي شد و بر عزت و بزرگواري‌ات افزوده خواهد شد اما عوامل رژيم آل خليفه پشت ماسکهاي خود باقي خواهند ماند و در تاريکي زندگي خواهند کرد تا مردم آنان را نبينند. جهل و ناداني حکومت ادامه دارد و جاي تعجب نيست. زهرا آزاد خواهد شد و خواسته من از مردم آن است که براي آزادي او بکوشند. من از مردم مي خواهم با زهرا و همه بازداشت شدگان ابراز همبستگي کنند و حامي آنها باشند».
فقيه گفت سکوت شبهاي بحرين را هر از چند گاهي صداي گلوله هاي ساچمه اي و بمبهاي دودي بر فراز مناطق مسکوني مي شکند.

نيروهاي امنيتي بحرين در سطح گسترده اي در مناطق و روستاهاي بحرين تا بامداد حضور دارند.
ائتلاف جوانان انقلاب چهاردهم فوريه بحرين تصاويري از حملات جديد امنيتي نظاميان رژيم آل خليفه را پخش کرد.
نيروهاي بحريني،‌ شبانه در محله ها حضور گسترده دارند تا جلوي تظاهرات را بگيرند يا آن که براي يافتن سازمان دهندگان تظاهرات جستجو مي کنند. وضع کنوني بحرين به حکومت نظامي بيشتر شباهت دارد .

با وجود آن که  حکومت نظامي اعلام نشده‌اي برقرار است اما برخي جوانان پرشور از خانه ها بيرون مي آيند و  راهپيمايي هاي مسالمت آميز برگزار مي کنند که با گلوله هاي ساچمه هاي و بمبهاي صوتي روبرو مي شوند .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار