شايعه اي كه خيلي زود قوت گرفت،

دعواي آرزوهاي قايقراني به كاظمي رسيد؟ آرزو حکيمي: به شايعه ها توجه نمي کنم

طبق اطلاع ما سهميه المپيكي كه توسط آروز معتمدي كسب شده و به آرزو حكيمي واگذار شد در يك اقدام عجيب احتمالا به هديه كاظمي خواهد رسيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران و به نقل از منابع آگاه، فدارسيون قايقراني به تازگي از دعواي آرزوهاي حكيمي و متصدي برسر حضور در  المپيك فارغ شده بود اين بار به دليل حضور هديه كاظمي در مسابقات لهستان و نتايج خوب وي قصد دارد يك مسابقه انتخابي بين آرزو حكيمي و هديه كاظمي برگزار كند و شايد اين بار همان بلايي كه سر معتمدي آمد بر سر حكيمي بيايد به قول معروف چيزي كه عوض دارد گله ندارد.
اما آرزوحكيمي، در گفتگوي اختصاصي با باشگاه خبرنگاران گفت: صحت جايگزين كاظمي به جاي حكيمي از سوي هيچ سمتي رسما "تاييد نشده" است و اینکه قرار است هدیه کاظمی جایگزین من در رقابت های المپیک شود اهمیت ندارد و این من هستم که راهی المپیک می شوم.

وی گفت: پیش از این من به همراه احمدرضا طالبیان راهی مسابقات تاپ جهانی لهستان و المان شدیم که این مسابقات در سطح بسیار بالایی و باحضور 62 کشور برگزار شد و این در حالی است که هدیه کاظمی در مسابقات بوخوم آلمان و مسکو با حریفان خود به رقابت پرداخت، این مسابقات از سطح پائینی برگزار شد.

در مسابقات مسکو 9 کشور و در مسابقات موخوم کمتر از 10 کشور حضور داشتند.

حکیمی افزود: در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و باتوجه به اینکه در مسابقات انتخابی المپیک زحمت زیادی کشیدم و پس از پیشی گرفتن از معتمدی توانستم سهمیه المپیک را بدست آورم.

بنابراین، تمام سعیم را می کنم تا نماینده ایران درالمپیک باشم.

وی تصریح کرد: مدت زیادی است که جایگزین شدن کاظمی به جای من برای حضور در بازیهای المپیک در اردوهای ملی شایع شده که چنین خبری را تکذیب می کنم و تنها به دنبال کسب بهترین نتیجه با شرایط مطلوب هستم.

وی خاطر نشان کرد: هیچ علاقه ای به وارد شدن در حواشی را ندارم و تنها به دنبال انجام تمرینات وتمرین کردن هستم و طی چند هفته آینده همراه با طالبیان راهی اردوی برون مرزی برای آمادگی بیشتر خواهم شد./ق


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار