تجهيز مدارس دخترانه و پسرانه منطقه 4 به امكانات ورزشي

معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه از مشاركت فعال 42 هزار نفر از شهروندان در برنامه هاي ورزشي و فرهنگي امسال خبر داد .

سمانه زماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، افزود: تمام تلاشمان بر اين است تا بتوانيم ورزش را در بين گروه هاي مختلف سني نهادينه كنيم.
معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 4 با بيان اينكه بسترسازي ها براي تعميم ورزش در جامعه بايد از سنين كمتر آغاز شود ادامه داد: با توجه به اين رويكرد مهم و سازنده در شهرداري تهران در خصوص بسط ورزش در سنين كمتر، در طرح هاي جهادي و فوريتي تجهيز مدارس دخترانه و پسرانه به امكانات ورزشي در دست  اقدام قرار گرفت.
زماني تصريح كرد: تاكنون 71 ست ورزشي در مدارس دخترانه و 38 ست در مدارس پسرانه نصب شده است و پيش بيني مي شود اين تعداد افزايش يابد.
حميدرضا مير ابوطالبي رئيس اداره آموزشي و مشاركت هاي مردمي منطقه 4 در ادامه با اشاره به برگزاري مسابقات محلات و تلاش براي مشاركت بيشتر شهروندان در برنامه هاي ورزشي تاكيد كرد: بيش از 17 هزار نفر از آقايان و بانوان در قالب 30 تيم به صورت انفرادي و 1300 تيم در رشته هاي تيمي شامل واليبال، فوتبال، فوتسال، هندبال، فوتسال و .. در مسابقات محلات شركت كرده اند كه اين حضور فعال نشانه موفقيت هاي بي چون و چراي مديريت شهري تهران در برنامه ريزي هاي ورزشي است.
مير ابوطالبي بيان كرد: از 209 بوستان موجود در منطقه، 141 بوستان به ست كامل بدنسازي، 21 بوستان به نيم ست بدن سازي و 209 بوستان به ميزهاي تنيس روي ميز مجهز شده اند.
امير هوشنگ زرين كمر مدير تربيت بدني منطقه 4 در ادامه با اشاره به بهره برداري 3 مجموعه فرهنگي و ورزشي در منطقه 4 خاطر نشان كرد: در حال حاضر 9 مجموعه فرهنگي و ورزشي فعال به شهروندان خدمات رساني مي كند و طي يك ماه گذشته مجموعه هاي فرهنگي و ورزشي حكيميه و سراج و مجهزترين سالن صخره نوردي كشور در اين منطقه به بهره برداري رسيد./ل   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار