سردار جزايري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سپاه پاسداران تاکنون هيچ اقدامي مغاير با موازين بين المللي نداشته است

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: برخلاف اقدامات تروريستي نيروهاي مسلح برخي کشورها عليه ساير ملل، سپاه پاسداران تاکنون حتي يک مورد اقدام غيرانساني، غيرقانوني و مغاير با موازين بين المللي نداشته است.

سردار مسعود جزايري معاون ستاد کل نيروهاي مسلح در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران از انعطاف پذيري به عنوان شاخص ترين ويژگي پاسدارِ همطراز با انقلاب اسلامي ياد کرد و گفت:‌ در شرايط سخت، نيمه سخت و نرم، پاسداران بايد در عرصه هاي مادي و معنوي قدرت، به طور مداوم توانمندي خود را ارتقا داده و همواره با دانش افزايي، آموزش فناوري‌هاي روز و تقويت معنوي خود گام‌هاي مستحکم‌تري براي دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي بردارند.

وي ويژگي هاي پاسدار از ديدگاه مقام معظم رهبري را داشتن شناخت و اطلاعات کامل از مسائل ديني و نهادينه کردن اين مسائل در درون خود دانست و افزود: معظم له همواره در جلسات‌شان با نخبگان پاسدار علاوه بر معنويت افزايي، به توليد علم نظامي بومي در نيروهاي مسلح، به ويژه سپاه پاسداران تاکيد دارند و نوآوري در تمام عرصه‌ها را لازمه موفقيت پاسداران در مسير اعتلاي انقلاب اسلامي مي دانند.

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح با يادآوري اينکه از ابتداي پيروزي انقلاب تاکنون، سپاه پاسداران پس از ولايت فقيه همواره در رأس هجمه هاي خصمانه آمريکا و متحدانش قرار داشته است؛ اظهار داشت: در جريان جنگ نرم دشمن تلاش مي کند به طور نامحسوس به نقاط قوت حريف ضربه وارد کند.

وي ادامه داد: با انجام صحيح وظيفه همراهي با ولايت فقيه در حفظ، حراست و اعتلاي انقلاب اسلامي از سوي سپاه پاسداران غرب همواره نقطه تلاش خود را براي ضربه زدن را پس از ولي فقيه به سپاه پاسداران متمرکز کرده است.

سردار جزايري هجمه هاي دشمن عليه سپاه قدس را به دليل نقش بي بديل اين نيرو در عمق بخشي به عقبه ها و ترويج فرهنگ انقلاب اسلامي در منطقه و جهان خواند و تصريح کرد: برخلاف اقدامات تروريستي که نيروهاي مسلح برخي کشورها عليه ساير ملل دارند سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروي قدس حتي يک مورد اقدام غيرقانوني، غيرانساني و مغاير با موازين بين المللي نداشته‌ و با وجود تمام تبليغات غرب عليه سپاه پاسداران، دشمنان ما تاکنون نتوانسته اند حتي مدرکي کوچک، قابل قبول و محکمه پسند در خصوص ادعاهاي خود به محاکم بين المللي ارائه دهند.

وي با بيان اينکه نسل جديد در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي علاوه بر داشتن ويژگي‌هاي مثبت نسل قبل، در برخي عرصه ها نيز پيشرفت چشمگيري داشته است؛ افزود: مجموعه تلاش هاي صورت گرفته در سپاه پاسداران، نشانگر اين است که پاسداران انقلاب اسلامي هر روز بيش از پيش در حال نزديک شدن به نيروي انساني همطراز با انقلاب اسلامي هستند.

معاون ستاد کل نيروهاي مسلح با اشاره به ابراز رضايت‌ مقام معظم رهبري از سپاه پاسداران انقلاب اسلامي خاطرنشان کرد:‌ موفقيت سپاه پاسداران در جلب منويات مقام معظم رهبري، وظيفه پاسداران را در جهت رشد و پيشبرد اهداف نظام سنگين تر مي کند.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار