تازه ها از شبکه سحر:

بینندگان شبکه سحر "چند متر آن طرف تر"، "کابوس" می بینند

پخش فیلم تلویزیونی "چند متر آن طرف تر" از سیمای آذری و فیلم تلویزیونی "کابوس" از سیمای بوسنیایی، از جمله برنامه هایی است که شبکه جهانی سحر برای یکشنبه این هفته بینندگان خود در نظر گرفته است.

* گذر به "چند متر آن طرف تر" در سیمای آذری
بینندگان سیمای آذری یکشنبه این هفته ساعت 17:30 به وقت تهران به مدت 90 دقیقه، شاهد فیلم تلویزیونی "چند متر آن طرف تر" خواهند بود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این فیلم تلویزیونی به مدیریت دوبلاژ علی احمدی آده به زبان آذری دوبله شده است. فرزاد مشعوف صدابرداری، علی احمدی ترجمه و رفعت مراداف ویراستاری متون آن فیلم را بر عهده داشته اند.
ندا سام (آفاق)، شهباز دولت نژاد (بهمن)، ونوس محسن زاده (لیلا – پونه)، علی احمدی (پدر بیمار)، وحید آقاپور (دکتر آرش)، محمد رضایی (پارسا)، مسعود رحیم پور و فرزانه شهیدی از جمله صداپیشگانی هستند که در "چند متر آن طرف تر" به گویندگی پرداخته اند.
فیلم تلویزیونی "چند متر آن طرف تر" به کارگردانی فریدون فرهودی و تهیه کنندگی امیرعباس کنی محصول سیما فیلم است و فاطمه گودرزی، ایرج نوذری، نفیسه روشن، لیلا بلوکات، امیر آتشانی، تبسم هاشمی، مسعود سخایی و حسین فیاضی به ایفای نقش در آن پرداخته اند.
این فیلم داستان پدری سالخورده را روایت می کند که به بیماری آلزایمر مبتلا شده و در بستر مرگ افتاده است. او دارای 6 فرزند است که در آخرين شب حياتش، دور هم جمع مي‌شوند تا در مورد ارثيه پدري به توافق برسند و ...
 
* "کابوس" بینندگان سیمای بوسنیایی
بر اساس این گزارش فیلم تلویزیونی "کابوس" نیز یکشنبه ساعت 12:35 به وقت تهران به مدت 98 دقیقه از سیمای بوسنیایی پخش می شود.
این فیلم به سرپرستی رحمان رستم پور به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است. اصغر نیک سیرت ترجمه، سلما هاجرشیج ویراستاری و رسول موسوی اپراتوری آن را بر عهده داشته اند.
داستان فیلم تلویزیونی "کابوس" به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی بهادر اسدی، فراز و نشیب تلاطم روحی زن جوانی را به تصویر می کشد که گرفتار دسیسه همسرش شده تا او را یک بیمار روانی جلوه بدهد.
امین زندگانی، مهراوه شریفی‌نیا، کوروش سلیمانی، فرشید زارعی فرد، بهنام قربانی، شهرزاد کمال زاده، هیلدا خسروی، بهروز خوش فطرت، محمدرضا نصیری و نفیسه روشن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار