۲۷ : ۰۳ - پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۶
کد خبر: ۳۹۹۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵
یاسوج /

مسئول حاکمیت بالینی و رسیدگی به شکایات مردمی در بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: با نظارت مؤثر حاکمیت بالینی و ارزیابی عملکرد بخش‌های بیمارستان در ارائه خدمات به بیماران، استانداردهای مراقبت از آن‌ها جدی‌تر پیگیری می‌شود.

شکراله بهروزی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج با تصریح اینکه اجرای حاکمیت بالینی موجب رضایتمندی بیماران و ارباب رجوع شده است، اظهار کرد: واحد حاکمیت بالینی در هفت محور مدیریت خطر، استفاده از اطلاعات، آموزش ،اثربخشی بالینی، تعامل با بیمار و جامعه، ممیزی بالینی، مدیریت کارکنان  و مهارت آموزی فعالیت می کند.
وی تأکید کرد: حاکمیت بالینی نیازمند فرهنگی است که در آن سازمان‌ها و اعضای تیم‌های بالینی کیفیت را پایه و کلیدی در کار خود قلمداد کرده و با ایجاد محیطی باز و مشارکتی، فعالیت های آموزشی و تحقیقی را انجام دهند.
بهروزی ابراز کرد: دفتر رسیدگی به شکایات مردمی با راه اندازی تلفن گویای 07412228974، نصب صندوق رسیدگی به شکایات در بخش‌های مختلف و بازدید مستمر و روزانه از این بخش‌ها، باعث ارتقاء کیفیت خدمات شده است. /س

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران موبایلی - پایین صفحه خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر