در پی برگزاری مسابقات ملی زیر 22 ساله های آسیا؛

ایران در برابر کویت به میدان می رود

با توجه به اینکه مسابقات فوتبال زیر 22 ساله های آسیا آغاز شده است امروز شنبه 3 تیر ایران به مصاف تیم ملی کویت خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تیم ملی فوتبال ایران در حالی به مصاف تیم فوتبال کویت در چهارچوب رقابت های زیر 22ساله های آسیا می رود که تیم ملی فوتبال کشورمان در زمینی ناهموار و نامساعد پیش از این بازی به تمرین پرداخته و اعتراضات علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی زیر 22 ساله های ایران را به همراه داشته و منصور رشیدی با دروازه بان ها به تمرین پرداخته و سایر بازیکنان توسط علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه تمرین کردند.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران امروز به مصاف کویت می رود و در همین روز دو دیدار دیگر نیز برگزار می شود که تاجیکستان در برابر بحرین حاضر می شود و قطر نیز به مصاف مالدیو می رود.

در ادامه : در روز دوشنبه پنجم تیر بحرین با کویت به رقابت می پردازد و ایران با قطر دیدار می کند و تاجیکستان به مصاف مالدیو خواهد رفت و روز پنجشنبه هشتم تير  تیم ملی کویت با تاجیکستان به رقابت می پردازد، مالدیو با ایران دیدار می کند و بحرین نیز به مصاف قطر خواهد رفت.

در پایان لازم به ذکر است ، روز دوشنبه 11 تیر ماه تیم ملی قطر با کویت به رقابت می پردازد ، مالدیو به مصاف بحرین می رود و ایران تاجیکستان به رقابت می پردازد و در نهایت در روز 13 تیرماه کویت با مالدیون دیدار خواهد کرد، تاجیکستان به مصاف قطر می رود و ایران نیز با بحرین به رقابت می پردازد./ق
 

برچسب ها: مسابقات ، ملی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار